MOMENT 4 LIFE : PART 21

- Asså ursäkta mig ? Varför sa du inte att du skulle kolla på Svampbob om jag får fråga ? sa han och gick mot sin tallrik.
- Men asså förlåt då, men jag visste inte att du gilla min framtida man! sa jag och lät chockad på skoj.
- Jaha.. Jag trodde vi skulle gifta oss ju.. sa han ledset och satte sig brevid mig i fotöljen.
- Juste .. FÖRLÅT ÄLSKLING !!! sa jag och kramade honom. Jag kände att han gillade det så jag slutatde krama honom.
- Du Alexis ?


ALEXIS PERSPEKTIV
- Ja ? svarade jag honom men fortsatte äta.
- Jag har tre interjuver här idag, så jag kommer inte hit förens vid sex typ.. 
- Trevligt, jag har endå möte om filmen. sa jag och log stort. Vi åt upp maten och gick iväg med tallrikarna till köket. Pappa hade åkt iväg så han satt inte på sin vanliga plats.
- Hur är det med Courtney förresten ? frågade Justin medans han sköljde av sin tallrik. Fast jag sa att jag kunde diska.
- Det är bra, tror jag iallafall. Jag har inte varit så mycket med henne på den senaste tiden. svarade jag och kom just på vad jag sagt. Courtney ! Jag har ju inte pratat med henne på typ två veckor, fan ..

En timme senare gick jag på New Yorks gator.. Det var ganska lugnt med paparazzis, trodde jag. Plötsligt hoppade det fram 10-15 st. Fan då. Jag gick snabbare och tog handen framför ansiktet. Paparazzisarna frågade saker om Justin och sånt. Great.

När jag kom fram så gick jag till vårat vanliga mötes rum. Där satt bara Lisi och Tyra..? Jag satte mig ner på en ledig stol brevid Tyra.
- Vart är dom andra ? frågade jag samtidigt som jag tog av jackan. Lisi och Tyra kollade på varandra och log och sedan sa Tyra :
- Vi har bestämt att du ska få sjunga en låt som ska vara med i filmen, och i sluttexterna. sa hon och log emot mig..
- VAH ?! sa jag lite för högt, men jag var så chokad.

JUSTINS PERSPEKTIV
- Så vi har en gäst idag, Justin Bieber ! sa radiokillen som hette Jacob.
- Yeah man .. sa jag och småskratta lite. Dom ställde dom vanliga frågorna om hur det känns att vara så känd osv, men sedan blev det roligare.
- Så Justin du vet leken Sanning eller Konka? Jag nickade och sedan fortsatte Jacob. Det är det vi ska köra nu, fast bara du som gör såklart.
- Yeah okay, game on , sa jag och han frågade Sanning eller Konka. Sanning , sa jag efter en sekunds betänketid.

- Är det sant att du och Selena har gjort slut ?
- Yep.. sa jag . Jag kände hur det högg till i hjärtat, men jag ska inte bryta ihop. Nästa gång tog jag konka.
- Busring den första i din kontaktlista. sa han och båda småskratta. Alla visste ju att jag älskade det. Jag tog upp mobilen och gick in på kontaker, Alexis.. Jag tröck på hennes namn , och sedan högtalare. Innan hade jag satt på dolt

- Hallå ? sa hon osäkert.
- Det här är Luigi från pizzerian där du bor, sa jag och försökte låta utländsk. Jag hörde en suck.
- Hej Justin, sa hon och skratta. Jacob började skratta.
- Men vafan Lexi ! sa jag och lät sur på skämt.
- Hejdå Justin, haha, sa hon och la på.

ALEXIS PERSPEKTIV - efter justin ringde.
När dom hade övertygat mig om att det var okej så gick vi mot studion. Där satt några snubbar vid datorer, och massa studio grejer.
- Så du är våran Alicia ? frågade han som var full med tatueringar.
- Yes i am , sa jag glatt.  Jag sa hej till alla och sedan fick jag ett papper med låttexten. Find My Place, hette låten.. Jag läste igenom allt på pappret och log samtigigt. Texten stämmer in på mitt liv, helt sjukt.. tänkte jag. 

- Så tycker du låten är okej ? frågade samma kille emd tatueringar , som visade sig vara en Jesus. Alltså hans namn var Jesus.
- Den är grymt bra ! Iallafall texten..
- Det här är musiken, sa den andra killen brevid som hette Austin. Han klickade lite på skärmen och sen spelades en ganska bra melodi. Men txten var mycket bättre.

Efter vi lyssnat ett tag så gick jag in i rummet. Musiken startades och jag började sjunga.

How did I end up here?
One of the cool kids this year.
What a surprise now, cause all that I am feeling is kinda wierd.
Everyone's looking to me, thinking how cool it must be to be popular, oh oh.
But I don't even know what that means.
Am I supposed to feel like I belong?
Like i'm king of the world and can do no wrong? 
I could just play along, play along..




tänk er att hon har mer mogen röst.. xD men det är samantha,filmen är från 2009 liksom...

KOMMENTERA
lite dålig sådär, but the loove comes later.

Kommentarer
Postat av: sofia

Jättebra! :D jag tycker att det är bra att det tar lite tid med kärleken! I vissa noveller blir dom tillsammans på en dag ;)

2011-05-07 @ 11:05:23
Postat av: Madeleine

GRYMT, TA DET LUNGT DU ÄR BARA PÅ CHAPTER 21. Sorry capslock, höhö. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera! :)

2011-05-07 @ 20:04:10
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha älskar att justin o alexis skämtar o sånt.

skitbra iallafall, och håller med sofia där uppe!

2011-05-07 @ 23:20:36
Postat av: mathilda

grymt bra!

vill bara ha mer.

läs gärna min blogg med:)

2011-05-10 @ 22:06:10
URL: http://justindrewbiebernovellen.blogg.se/
Postat av: sozi

Mer tack haha du skriver skit bra

2011-05-10 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback