MOMENT 4 LIFE : PART 20

ni får inte veta vad som hände btw.. ;)
När halva filmen gått så såg jag att Alexis grät.
- Aye.. Gråt inte .. sa jag tyst och torkade bort tårarna med min tumme. Hon kollade upp och..
________________________________________________________________________________________________
ALEXIS PERSPEKTIV
När jag vaknade nästa morgon så såg jag att Justin fortfarande sov, gud vad söt han var ! Jag tassade ut till köket där pappa satt och drack sitt morgonkaffe , som han alltid hämtade från Starbucks. Ja min pappa dricker Starbucks, haha.
 
- Helt ärligt pappa, började jag med så jag fick hans uppmärksamhet. Han kollade emot mig med en nyfiken men även på något konstigt sätt. Du är rätt lat som inte orkar använda espresso maskinen du fick av Jon i födelsedags present , fortsatte jag sen.
- Jon vem ? frågade han sedan och fortsatte läsa tidningen.
- Chu, såklart ?! sa jag och gjorde så att rösten lät som att han var en idiot ( lät wierd men ja kunde inte säga de ananrs :P).
- Jaha.. Nä jag vet , men jag har verkligen fastnat för den här sorten. Det är ju nå sött mojjs på kaffet ! sa han och lät som att han uppfunnit typ toapappret på det sista han sa.

 Jag höjde på ögonbrynen och suckade innan jag öppnade kylen. Jag tog ut bacon och började steka . När baconet blev klart la jag det på två tallrikar, tog äggröran pappa redan stekt och gick mot biorummet.
- FYI , det heter grädde, och det kan man fixa själv, sa jag efter mig och jag hörde hur pappa mummlade något om ungdomar.

Jag satte ner tallrikarna på ett av dom många borden och gick försiktigt mot Justin. Jag satte mig på huk brevid honom och började skaka honom.
- Juuuuuuuustiiiiiin !!! VAKNA !
- Mhm.. mummlade han och tog kudden på huvudet. Jag suckade och lät han vara. Jag tog istället min tallrik med mat, och sedan kontrollen med touchskärm och valde Svampbob. Jag tog svinhög volym , och när han hörde " Är ni med barn , AJ AJ KAPTEN ! " så vaknade han direkt.

- Asså ursäkta mig ? Varför sa du inte att du skulle kolla på Svampbob om jag får fråga ? sa han och gick mot sin tallrik.
- Men asså förlåt då, men jag visste inte att du gilla min framtida man! sa jag och lät chockad på skoj.
- Jaha.. Jag trodde vi skulle gifta oss ju.. sa han ledset och satte sig brevid mig i fotöljen.
- Juste .. FÖRLÅT ÄLSKLING !!! sa jag och kramade honom. Jag kände att han gillade det så jag slutatde krama honom.
- Du Alexis ?

KOMMENTERA
ganska dålig, men jaja.


Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer ;d

2011-05-05 @ 18:53:08
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

awesome! :D meeeeeeer förfaan =)

2011-05-05 @ 19:52:24
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Madeleine

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-05 @ 21:23:42
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Stina

meeer

2011-05-06 @ 14:30:14
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv längre :(

men skitbra iaf !

2011-05-06 @ 14:44:16
Postat av: amanda

Jahaokej, för jag bor också i norrland =D

2011-05-06 @ 14:55:11
URL: http://yoamanda.com
Postat av: Anonym

"är ni med barn, ajaj kapten!" hahah misstolk :)

2011-05-07 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback