MOMENT 4 LIFE : PART 23

- Justin, kan inte vi kolla på nån film ? frågade Alexis helt random och kollade emot mig.
- Why not ? sa jag och stängde ner datorn. Vi gick mot hennes biorum och satte oss i våra fotöljer. Hon tog fram touchplattan och scrollade runt.
- Vad vill du se då ? frågade hon och fortsatte scrolla. Om jag säger skräck så blir hon nog rädd och jag får hålla om henne, men jag och Selena gjorde nyss slut, typ. Men vad kan jag förlora ?
- Skräck såklart. sa jag och hon klickade in på skräck. Hon tröck på någon film och det var Barnhemmet.
________________________________________________________________________________________________
Veckorna gick fort, och nu har Justin åkt till Stratford för att fira julafton hemma hos sin mormor och morfar. Undra vad han gör just nu.. Han är nog med Jazmyn och Jaxon eller något.. tänkte jag för mig själv medans jag låg i min säng. Det är julafton idag. Men jag är inte alls taggad, jag har ju fått allting jag vill ha på min födelsedag. Men jag ska äntligen få träffa Courtney. Armbandet jag fick av henne har jag aldrig tagit av..

- Alexis.. Är du vaken ? sa pappa tyst medans han öppnade dörren försiktigt. Jag vred huvudet mot dörren och öppnade ögonen.
- Jarå.. sa jag och satte mig upp försiktigt. 
- Bra , för Courtneys familj kommer om två timmar. Klockan är redan ett..  sa pappa och gick sedan ut. Jag ställde mig upp och tog upp mobilen. 2 sms..

Hey cheyen :D Kommer du ihåg mig, din bästa vän ? ;)
Jag kände mig sjukt dissad av dig som bara var med Justin hela tiden :p <33
JUSTE VAFAN DU HAR VARIT MED JUSTIN BIEBER !!!!<33 OMB!!
xxC

Hey Lexi :)
Hoppas du får en bra jul, Ryan o Chaz hälsar btw :) Vi ses snart :)
Puss.. <3
xxJ.

Jag svarade Courtney, men väntade lite med Justins svar. Varför skrev han puss ? Det kanske var Ryan eller Chaz som skrev det sista. Jag svarade hans sms och gick sen till köket. Jag tog en toast med Nutella och ett glas mjölk med mig till rummet. Jag tog upp min dator och gick in på twitter.  Merry Christmas y'all ! :) twittrade jag och tog en tugga av mackan. Den tog slut snabbt och lika mjölken. Jag gick in till mitt badrum och in till dushen. Jag dushade klart och bytte sedan om till en vit blus och en svart midjehög kjol.

Några timmar senare plingade det på dörren . Jag gick ut till hallen där Courtney, hennes mamma och pappa och hennes storebror Nate stog och tog av sig sina ytterkläder.
- COURT ! skrek jag jag och hon brast ut i ett stort leende.
- LEXI ! skrek hon tillbaka och vi sprang emot varandra och möttes i en kram. Vi kramades riktigt länge tills pappa sa att maten kallnade.
- Berätta allt om Justin sen.. viskade hon och jag nickade. Vi satte oss vid matbordet och tog för oss av maten. Alla pratade med alla , som vanligt. Jag fick ganska konstiga blickar från Nate. Men det har jag alltid fått så jag oroar mig inte så mycket längre..

Efter maten så öppnade vi alla julklappar. Av pappa fick jag ett nytt sett med Louis Vuitton resväskor, samma som Justin fast i vitt.. Sen fick jag massa små saker. Jag och Justin hade gett varandra en varsin present innan han åkte. Men jag hade inte öppnat min , jag ville vänta. När jag väl öppnade den så var dte hans nya parfym "Someday"..
- Haha kolla Court.. sa jag och visade den. Hon kollade upp från sina presenter och hennes ögon bev stora som golfbollar.
- Lexi ! Den har ju inte ens kommit ut en, hur fick du den ?! frågade hon och tog flaskan ifrån mig. Hon sprutade ett sprut på sin handled och luktade. Hon suckade och gav tillbaka flaskan.
- Jag fick den av Justin, luktade den gott ? frågade jag och flinade.
- Som fan..

KOMMENTERA
ursäkta för väntan :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

toppenbra!!

mer! :D

2011-05-22 @ 21:03:20
Postat av: Johanna

mer :d

2011-05-22 @ 21:33:47
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

awsum awsum XD

2011-05-22 @ 22:13:05
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

åh finalllyyyyyyyy, har längat sönder efter avsnittet!

börja uppdatera oftare :D

2011-05-22 @ 22:42:51
Postat av: sofia

jättebra! :D

men tråkigt att du inte uppdaterar så bra, så snälla börja gör det!

2011-05-23 @ 16:26:08
Postat av: Stina

jätte bra meeer :)

2011-05-23 @ 16:48:38
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera! :)

2011-05-23 @ 20:11:17
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: elena

super fortsätt nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2011-05-23 @ 22:15:25
Postat av: Sofi

very good gummisnodd :)

2011-05-24 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback