MOMENT 4 LIFE : PART 9

- Hej , sa vi alla samtidigt och log mot henne. Förutom Selena som bara bitchblickade henne. Jag buttade till henne lite och hon fattade nog. För hon log sedan. Eller fejklog.
________________________________________________________________________________________________
ALEXIS PERSPEKTIV
Jag och Jessica gick bort mot mina grejjer och satte oss.
- Gud vad Selena är patetisk, sa jag och suckade.
- Skoja inte ! sa Jessica som svar och skrattade. Vi snackade ganska länge tills vi såg att det var solnedgång. Då kom Ryan och Chaz och satte sig brevid oss.

- Vart är Justin och Selena ? frågade jag Ryan som satte brevid mig.
- Dom tröttnade och gick tillbaka, sa han och log. Jag log tillbaka . Jag kollade ut mot havet igen och plötsligt kom en kall bris och jag rös av köld. Jag drog på mig min tröja men det hjälpte verkligen inte.
- Fryser du ? frågade Ryan och jag nickade.
- Lite.. svarade jag honom. Jag kände någon sekund senare att hans arm hade lagt sig om mig. Jag hörde ett "aaww" från Jessicas håll och vände huvudet där hon och Chaz satt och kollade på oss och log. Jag log tillbaks mot dom och där satt vi ett tag.

- Alexis vi måste gå om vi ska kunna jobba imorgon . sa hon efter ett tag och jag ställde mig direkt upp.
- Vill du jobba, på sommaren ? frågade Chaz och stirrade på mig.
- Nej , men vi får betalt för fan, sa jag och tog mina grejjer och började gå. Jessica kom efter och killarna satt kvar .

RYANS PERSPEKTIV
- Ryan , hur mycket gillar du Alexis ? frågade Chaz och log stort.
- Chill bro. Jag gillar henne som kompis.
- Aye man , man ser på dig hur mycket du gillar henne. Mer en kompis, sa han och skratta.
- Allvarligt ?
- Yes.

Jag suckade och ställde mig upp. Vi gick mot hotellet där vi bodde.
- Aye, hur ska jag säga det till henne då? frågade jag sedan.
- Gå till hennes hotellrum, och säg det. sa Chaz och jag nickade. Tänk om hon inte känner lika dant, tänk om hon har pojkvän. Fan det här måste gå bra.

KOMMENTERA.
blev en lite kortare men ja :) skrev lite fel det är jbnovells.blogg.se :)

Kommentarer
Postat av: fia

aw ryan och alexis :D

2011-03-27 @ 15:26:49
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-27 @ 16:24:44
Postat av: Madde

Kommer inte ihåg om jag har kommenterat men iaf. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-03-27 @ 16:37:14
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Stina

Meeeeeeeeeeer

2011-03-27 @ 16:59:04
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Emma

MEEER! Älskar din story !

2011-03-27 @ 19:45:54
URL: http://emmaswag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så kommer den här novellen inte handla om Justin och Alexis?

Kan inte de bli ihop istället??

2011-03-27 @ 20:31:39
Postat av: Julia

AWESOME! :D

2011-03-27 @ 22:13:10
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

MEEER! :)

2011-03-28 @ 07:11:50
Postat av: Anonym

aaaaaas bra!!! :D meer! ;D

2011-04-03 @ 15:19:28
URL: http://bieberthougt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback