MOMENT 4 LIFE : PART 7

När vi kom fram till hotellet så sa vi hej då och gick till vardera rum.

Jag vaknade av alarmet som pep som en idiot. Jag sneglade lite mot klockan som visade tio , sedan stängde av den och Jessica gick emot badrummet. Juste idag skulle vi byta. Fan då. Jag orkar verkligen inte skala massa potatis, tänkte jag och just då kom Jessica ut. 
- Fan vad snabbt det gick.. sa jag och skrattade. 
- Äh , jag tvätta bara ansiktet ju, sa hon och log. Hon bytte sedan om och jag gick in i badrummet.

När jag kom ner till köket så stog det en stor hink med potatisar och två skrivblock med två pennor på bordet. 
- Okej. Brown , Olsen, serverar. Resten ni ska, sa han och pekade på potatisarna. 

Yes ! Bra liv jag har, tänkte jag och tog blocket. 

- Brown ! Bord nummer 7 ska ha det här. sa han och gav mig en bricka med bland annat pannkakor, våfflor och sånt. Jag tog emot brickan och öppnade dörren mot matsalen. Jag såg Ryan,Chaz,Justin och Selena. Jag vände bort blicken men tog den snabbt dit igen. Nummer 7.

Jag gick fram och dom babblade på. Jag harklade mig och dom tystnade.
- Hej ! sa Justin och log stort. Selena kollade surt på honom och han slutade le.
- Skulle ni ha det här eller ? frågade jag och dom nickade. Jag ställde ner allt och vände mig om för att gå.
- Aye ! Ska du med till stranden sen ? ropade Ryan och jag vände mig om och nickade.

När jag slutat jobba så gick jag direkt till hotellrummet. Jessica hade jobbat en timme extra så jag skrev en lapp. Sedan bytte jag om till min blåa bikini och drog på en oversize genomskinlig vit tröja. Jag tog fötterna i flipflopsen , tog min väska och började gå mot stranden

När jag kom fram så såg jag en person jag kände igen. Jag gick dit och satte mig ner brevid Selena.
- Hej, sa jag glatt . Bättre att vara kompis med hon en att bli mördad.
- Hej , sa hon och fejklog. Great , ennu en bitch.. tänkte jag och suckade. Jag drog av mig tröjan och Selena kollade på mig och vände sedan på huvudet.
- Vad ? frågade jag och kollade på henne.
- Nä .. asså.. du har otroligt fin kropp. Jag är inte lesbisk asså men typ du är ju inte såhär dösmal som jag men du har endå sjukt snygg kropp.. sa hon och kollade ner i en tiding.
- Öh, tack ?

Plötsligt ropade någon på mig

KOMMENTERA
förlåt för uppdatering, asså allvarligt .. :(

Kommentarer
Postat av: Madde

Mera!

2011-03-19 @ 22:58:29
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-20 @ 01:00:09
Postat av: Linnea

Meeeeeeeeeer!!

2011-03-20 @ 07:23:52
Postat av: fia

Skitbra! Iiiiiih hoppas att det är Justin som ropar ;)

2011-03-20 @ 08:02:53
Postat av: Julia

Bääst bäst bäst! :D

2011-03-20 @ 21:00:26
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: sara

skit bra men asså kan inte du göra novellen längre snälla !<3

2011-03-21 @ 19:54:47
Postat av: the biebes (:

mera det är jätte bra (:

2011-03-22 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback