MOMENT 4 LIFE : PART 6

Jag satte mig ner brevid Alexis. Chaz satte sig brevid Jessica. Det var ganska tyst ett tag tills Chaz sa något.
- Ska ni äta mer av pizzan ? sa han och slickade sig om läpparna. Jag suckade tyst.
- Ta en bit du, sa Alexis och log mot honom. Han grabbade åt sig den största biten och åt.
________________________________________________________________________________________________
JUSTINS PERSPEKTIV
Jag blev utdragen av Selena och jag suckade. När vi kom ut så stannade jag och hon vände sig om.
- Selena seriöst ?! Tjejen gilla mig inte , fine, men du behöver inte dra ut mig därifrån ! Den andra var säkert schysst... sa jag och stirrade på henne. Hon tittade chockat på mig.
- Älskling. Hon brunetten gav mig bitchblickar och hon svartskallen( hon menar jessica, jag är INTE rasist, tvärtom i love them :D) var ju taskig, usch.. sa hon och kramade om mig.
- SVARTSKALLEN ?! Sen när blev du rasist ?! nästan skrek jag och buttade bort henne från mig.
- Men Justin... Jag skojade ju bara..
- Selena, jag glömmer att du sa det där. För det var jävligt lågt. Plötsligt kom det paparazzis så jag tog hennes hand och vi gick in igen.

ALEXIS PERSPEKTIV
- Ah alltså vi gill.. sa jag men avbröts så Justin och Selena kom in igen. Jag kollade på Jessica och hon var tvungen att hålla sig för skratt. Selena såg verkligen konstig ut.
- Öhm hej igen, kan vi sitta med er ? sa Justin och vi sa ja.

Vi snackade ett tag till men sen så gick alla. När vi gick mot hotellet så gick Ryan riktigt nära mig. Justin också.
- Här var det då jävligt trångt..  I can't breath ! sa jag på skämt och viftade med handen. Selena suckade , som vanligt.
- Då kan jag ju göra mun mot mun metoden , sa Ryan och log.
- Sure, sa jag och tog armarna runt hans hals. Jag närmade min ansikte hans och han blundade. Äh men nu orkar jag inte, sa jag och fortsatte gå. Alla började skratta åt Ryan och jag fnitrrade lite själv.
- Ryan sura inte, du får nog kyssen snart, sa Chaz och garvade.

När vi kom fram till hotellet så sa vi hej då och gick till vardera rum.

KOMMENTERA
hörni, jag har verkligen INGET emot Selena ! Hon verkar hur snäll som helst och är jätte söt. Hennes låtar är rätt bra. Så när hon kommer till Sverige ska jag gå :)
Men om hon krossar Justins hjärta, då jävlar...
Fast lika om han krossar hennes hjärta, då gör de inge.. :D Närå det är inge bra de heller :)

Respektera Jelena !

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE DIN HUMOR HAAHHA asbra!!!!!!

2011-03-15 @ 20:22:34
Postat av: Julia

HHAHHAHAHAH, jag bara äälskar delen då Selena säger ''svartskalle'' och Justin ba blir sur på henne och hon e värsta rasisten hahaha xD BUT i still respect Jelena :) sålänge dem inte ser varan,kramas,pussas,eller träffas :) näärå driv bara thihi

2011-03-15 @ 20:44:24
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Stina

Meeeeeer

2011-03-15 @ 20:53:04
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha recpekt rä JELENA men om hon SÅRÅR då kommer hon inte att leva längre;) Snälla mer idag

2011-03-16 @ 11:40:03
Postat av: Johanna

Super bra!!!:D hahha "svartskalle":P. Men Selena är ju svarthårig själv;)

2011-03-16 @ 17:17:10
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Madde

Håller anonyma längst upp, HAHAHAHAHA dör!

Snälla en till idag :)

Kommer inte bli arg på Selena om hon gör Justin ledsen, men besviken kommer jag bli. Gillade Selena långt bak innan, och det ska inte förändra nåt. Aja, respekt för Jelena!

2011-03-16 @ 17:24:35
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: berri

jätte bra haha som där uppe älskar din humor :)

och ska selena komma till sverige ????

2011-03-16 @ 17:48:55
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Anonym

AWESOME:DDDD

MER?:))))))))

2011-03-17 @ 16:06:52
Postat av: Anonym

Awesomeeeee meeeer :D

2011-03-19 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback