MOMENT 4 LIFE : PART 5

Jag log lite och sen frågade Jessica något.
- Ska vi dra ut någonstans och käka?
- Sure.. sa jag och vi gick mot dörren. Vi gick ut och sedan mot hissen. Vi åkte ner till lobbyn och gick mot någon pizzera. Där satt han, Ryan Butler.


JUSTINS PERSPEKTIV
Det var ju den där bruden från hotellet. Hon var så vacker. Hon hade långt nästan svart lockigt hår. Hon var ganska lång . Nej Justin du har en flickvän, tänkte jag. Jag tog armen över Selena och hon log mot mig.

ALEXIS PERSPEKTIV
Jag och Jessica gick mot kassan där man skulle bsetälla.
- Vi delar va ? frågade jag Jessica.
- Yes, sa hon och drog en hand genom sitt hår. Vi kollade igenom listan där allting stog.
- Ska vi ta en vegetarisk ? frågade hon sedan och jag nickade som svar. Vi beställde och satte oss i ett bås ,gansa långt bort från Biebersgäng eftersom Jessica hatar honom.

En kvart senare kom pizzan som vi beställt. Han som jobbade där hade slicat den åt oss så vi slapp skära och grejja.
- Tack så mycket, sa jag och log mot han.
- Varsågod mina damer. sa han och gick sedan iväg. Vi tog en varsin slice och började äta. Vi snackade om allt mellan himmel och jord. Hon berättade lite om sig själv. Precis när hon skulle säga något om bieber så tystnade hon. Bieber gänget stog framför oss.

- Hej , sa Justin och vi bara kollade konstigt på honom. Alltså, får vi sitta med er en stund.
- Visst, mummlade jag och Jessica gjorde kräkljud. Justin kollade konstigt på henne och sen på mig.
- Mår hon inge bra eller ? frågade Chaz och kollade oroligt på henne.
- Näe, hon är allergisk mot bävrar. sa jag och log lite smått. Han nickade och Ryan sa sedan :
- Det är inga bävrar här ? Jessica låssades få anfall och jag började skratta. Jag hörde hur Selena suckade. Jag kollade på henne och hon gav mig någon blick som sa " gud vad omogna"

- Men Justin är ju här, sa Jessica sedan och tog en klunk vatten. Chaz började garva och Ryan hängde på . Selena sa något i stil med " Kom älskling , dom är så töntiga " ..

RYANS PERSPEKTIV
Jag satte mig ner brevid Alexis. Chaz satte sig brevid Jessica. Det var ganska tyst ett tag tills Chaz sa något.
- Ska ni äta mer av pizzan ? sa han och slickade sig om läpparna. Jag suckade tyst.
- Ta en bit du, sa Alexis och log mot honom. Han grabbade åt sig den största biten och åt.

KOMMENTERA
ganska kort. men ska ut med hunden och göra så justin eller sean följer mig på twitter.


Kommentarer
Postat av: Stina

Meeeeer :)<33

2011-03-13 @ 13:46:02
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är otroligt duktig på att skriva ! <3

2011-03-13 @ 16:57:20
URL: http://jbstoryy.blogg.se/
Postat av: Anonym

AWESOME,MER:DDDD

2011-03-13 @ 17:48:23
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA SÅ SKÖN DUÄR JAG DÖR ÄLSKAR DIN HUMOR....!!!!<333

2011-03-13 @ 20:58:47
Postat av: Madde

Fett bra mer!

2011-03-13 @ 23:34:40
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

GÖÖÖÖR BRA! Älskar't meeeeeeeeer

2011-03-14 @ 02:55:51
Postat av: Anonym

Awsome, Selena grrrr! Alexis ska ha Justin! :) :)

2011-03-14 @ 15:29:00
Postat av: :)

du är jätte bra på att skriva!! Kan inte vänta tills nästa del!!!

2011-03-15 @ 09:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback