MOMENT 4 LIFE : PART 4

- Simmons, Brown, Olsen  ni börjar att jobba i receptionen så får dom andra göra lite i köket. Vi nickade och jag ställde mig på plats. Hotell dörren öppnades och in kom en sjukt snygg kille som jag inte kände igen. Damn.. tänkte jag och just då såg jag två stycken bakom.
- Oh my.. sa jag tyst när dom kom fram.¨



- Öh... Välkommen till St.Lucia Paradis Hotel, fick jag fram. Men mina ögon fastnade på en av dom som stog brevid Justin Bieber..
- Jo, vi har bokat ett av privat husen, sa Justin och log. Plötsligt kom en tjej och tog Justins hand. Selena Gomez.
- Okej, sa jag och kollade datorn. Jag såg på skärmen husnummret och jag vände mig om och tog hotellnyckeln. Jag räckte fram den och en av dom snyggaste jag har sätt tog den. Hans fingrar snuddade vid min handflata och jag rös till. Han log och jag log tillbaka.

- Vad heter du sötnos  frågade han och jag stelnade till.
- Alexis, sa jag och försökte låta nochalant, men det funka såklart inte.
- Jag heter Ryan, sa han och log. Jag nickade och sen gick dom iväg. Han stannade upp och vände sig om. Vi ses sen, sa han och log. Jag nickade och han gick efter dom andra.
- Go Ryan ! sa han andra med brunt hår ganska högt och Ryan slog till han på skoj på armen.
Damn, han Ryan var bra snygg. Fast Justin också.. Även han andra. Jag måste fråga Court vad han heter. tänkte jag men fortsatte arbeta direkt.

När vi slutade för dagen så var klockan runt halv fem.
- Alexis ! ropade någon och jag vände mig om, Jessica.
- Hej, var det kul i köket ? sa jag och småskratta.
- Skoja inte ! Vi fick skala potatisar hela tiden, skit kul. suckade hon och vi gick mot omklädningsrummet.
- Alltså varför skulle inte alla jobba i receptionen ? Det sa ju läskiga damen, sa jag sedan och Jessica småskrattade.
- Hörde du inte vad han John sa ? Att varannan dag så ska vi jobba i köket eller receptionen . sa hon och kollade på mig som jag vore en idiot.
- Jaha nej, haha. sa jag och vi bytte om till vanliga kläder.

Jessica och jag delade hotellrum. Tack gud. Hon Sarah var ganska slampig hade jag märkt. I omklädningrummet så snackade hon BARA om hur många hon hade legat med. Hon hade även en push-up bh med inlägg.
- Seriöst såg du Sarahs inlägg? skrattade Jessica som låg på sin säng.
- Haha ah. Hennes A-kupa goes wannabe C-kupa, sa jag och Jessica började skratta. Just då fick jag ett sms.

Hey sister !
Hörde att Justin ska bo på ditt hotell. EEEP! Berätta allt om du har träffat han!!! <33
xxCourt.

Jag småskratta och Jessica kollade konstigt på mig.
- Min bästavän Courtney ÄLSKAR the bieb och han bor ju här, sa jag och log.
- Euw, beaver. Haha, sa hon och skratta. Jag skratta också och sen svarade jag på Courts sms.

Well hello.
Yes jag träffade honom. Han sa inte så mycket.
Men hans kompis Ryan flörtade skitmycket. Haha :D
Justin var där med Selena,Ryan och någon till kille. Vet du namnet ?<33
xxLexi

OHMYGOSH RYAN BUTLER FLÖRTADE MED DIG!!!!<3333
Fast fan asså att Justin är tillsammans med Slutena Whoremez... :'(
Btw killen du undra vad han heter är antagligen Chaz Somers :)
Hälsa Justin från mig! Men ska äta middag nu.
xxCourt

Jag log lite och sen frågade Jessica något.
- Ska vi dra ut någonstans och käka?
- Sure.. sa jag och vi gick mot dörren. Vi gick ut och sedan mot hissen. Vi åkte ner till lobbyn och gick mot någon pizzera. Där satt han, Ryan Butler.

KOMMENTERA
Ja det är bieber story. Klart att de blir han tillslut !


Kommentarer
Postat av: Stina

meeer ):<3

2011-03-11 @ 16:12:41
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

AWESOME:DDDDD

MER?:))))))))))

2011-03-11 @ 17:47:41
Postat av: Anonym

iiiiiiiipppp asbraaa mer nuuuuuuu nuununu

2011-03-11 @ 19:26:02
Postat av: Madde

Mer! Skit bra!!



Tjejens pappa avled inatt, hon behöver stod. Hon själv skriver Justin Bieber noveller, det skulle betyda mycket för henne om ni finns där för henne och stöder henne. Gå in på: http://jbstoryy.blogg.se

2011-03-11 @ 20:08:05
Postat av: Hannah

meeeer!!!! haha jag tkr det är bra med butler:) blir anurlunda då ;) han är ju snygg :P

2011-03-11 @ 21:54:17
Postat av: Jbiebersstorys

Jo visst, men kan vi typ inte blogga på din blogg eller någon annan eftersom jag ska lägga ner den bloggen jag har nu :/

2011-03-12 @ 20:39:33
URL: http://jbiebersstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback