MOMENT 4 LIFE : PART 3

- Okej , jag säger ert namn och ni säger ja. sa kvinnan och alla nickade. Oliver Simmons? sa hon och ett ja hördes från killgruppen. Jag sneglade på dom och såg att de var han jag snackat med. 
- Alexis Brown? 
- Ja, mummlade jag och hon kollade upp på mig. Hon fortsatte med uppropet och sedan sa hon att vi skulle följa efter henne. Vi kom in i ett stort rum.


- Okej alla . Hälften av er ska jobba med att städa hotellrummen och resten i receptionen. sa den läskiga kvinnan. Hoppas hoppas hoppas att jag kommer med i receptionsgruppen.
- Dom som ska jobba i receptionen är Sarah, Jake, Oliver, Alexis och Jessica. sa kvinnan och jag andades ut. Yes, tänkte jag och då kom en kille i kanske 20 årsåldern och snackade om hur vi skulle jobba där. v fickkäävåra kläder och dom var inte så hemska. Tjejerna skulle ha en vit kortärmad skjorta och en mörkblå midjehög tajt kjol. Killarna skulle ha en vit kortärmadskjorta och svarta skjorts. Ganska tråkiga färger men whatever. Det är ett jobb.

Jag tog kläderna och gick in i omklädningsrummet för tjejer.
- Asså har ni hört att typ Justin Bieber ska hit ? sa hon tjejen som hette Jessica tror jag. Jag tog upp huvudet och kollade konstigt mot henne.
- Justin Bieber ? seriöst? frågade jag och ställde mig upp.
- Yes, sa hon och fortsatte klä på sig.

Jag ryckte på axlarna och tog på mig dom svarta låga typskorna man också skulle ha. Seriöst , lite färg tack ? tänkte jag och suckade. När alla tjejer bytit om så gick vi tre ut igen. Killarna var redan klara och dom kollade in oss när vi ställde oss brevid dom. Vi hade jobbkläder, så sexigt va ? tänkte jag.

- Simmons, Brown, Olsen  ni börjar att jobba i receptionen så får dom andra göra lite i köket. Vi nickade och jag ställde mig på plats. Hotell dörren öppnades och in kom en sjukt snygg kille som jag inte kände igen. Damn.. tänkte jag och just då såg jag två stycken bakom.
- Oh my.. sa jag tyst när dom kom fram.

KOMMENTERA


Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-10 @ 17:11:38
Postat av: Anonym

meeeeer :D

2011-03-10 @ 17:44:25
Postat av: Julia

Bäääääst! :D i want more :)

2011-03-10 @ 18:32:27
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Stina Johansson

Meeer meer :)



älskar den här noveller haha har nyss börjat men jag älskar den ändå

2011-03-10 @ 18:36:02
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Johanna

super bra!!:D det är säker justin och co ;)

2011-03-10 @ 18:39:11
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-10 @ 22:36:29
Postat av: Sofia

Gooosh :D bÖRJADE LÄSA NYSS, EN AV MINA FAVORITER DIREKT ASSÅ! :D Gryyymt! :D

2011-03-11 @ 12:12:51
URL: http://justindbstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback