MOMENT 4 LIFE : PART 2

Jag satte mig på min plats och planet lyffte. Jag tog min mörkbruna hår åt sidan och tog fram min ipod. Jag satte i headsetet i öronen och tröck på Play.

________________________________________________________________________________________________
Those Dancing Days låt Reaching Forward spelades och jag tog fram den första House Of Night boken. Zoey är ju sjukt cool som tog allt så bra, tänkte jag och fortsatte läsa. När jag läst någon timme så kom en flygvärdinna med maten.

Jag ska inte äta, tänkte jag för mig själv men det luktade ganska gott, så jag tog en tugga. Jag var inte smal och så som alla snygga tjejer, utan jag var lite större en dom smala tjejerna , som Miley Cyrus tex. Dom flesta tyckte att jag var fin som jag var men inte jag. Jag ville bli smal. Jag åt tillslut upp all mat, men lämnade den där cheesecake biten som man också fick.

Jag tog upp min bok igen och läste mer och mer. Jag blev helt fängslad. Boken är grym. Efter två timmar av läsning så skulle vi landa. Jag tog på mig bältet och kände sedan hur vi kom ner på marken. Alla trängdes för dom ville komma ut till den varma solen, men jag satt kvar tills det bara var jag och några killar i min ålder, som . Jag ställde mig upp och tog min väska . Jag tog fram mina vita Wayfarer och satte på dom. Jag gick ut med bestämda steg . När jag kom fram till rullbandet så kom så stog dom där killarna brevid mig igen. Min väska kom och precis när jag skulle gå så tog en av killarna min arm.

- Så sötnos, vad ska du göra här då? frågade han och jag granskade honom.
- Sommarjobba, sa jag nochalant och tog av solglasögonen.
- Vi också, sa han och log snett. Jag nickade och gick iväg .

Jag tog ut handen och en taxi stannade. Jag sa vart jag skulle och han körde dit direkt. När vi kom fram så gav jag han pengarna och sen gick jag ut. Jag tog min resväska ur bagageluckan och gick sen mot hotellet. Där var redan killarna och några tjejer till i min ålder. 

- Okej , jag säger ert namn och ni säger ja. sa kvinnan och alla nickade. Oliver Simmons? sa hon och ett ja hördes från killgruppen. Jag sneglade på dom och såg att de var han jag snackat med. 
- Alexis Brown? 
- Ja, mummlade jag och hon kollade upp på mig. Hon fortsatte med uppropet och sedan sa hon att vi skulle följa efter henne. Vi kom in i ett stort rum.

KOMMENTERA  
eftersom ni endå inte har något mer att fråga så ska jag göra videon med svaren nu :) Men ni kan fortfarande fråga för jag ska fixa mig och så.


Kommentarer
Postat av: Julia

Awesome del! :D

2011-03-06 @ 13:50:27
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Madde

Mer ofcourse! :)

2011-03-06 @ 14:04:40
Postat av: emma

meeeeeeeeer!!!!!!!

2011-03-06 @ 17:31:01
Postat av: Anonym

Skiiiiiiiiiiiiitbra:DDDD

2011-03-06 @ 18:25:39
Postat av: Stina

Meeeeer

2011-03-06 @ 20:50:06
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbraa meeer :D

2011-03-06 @ 21:57:14
Postat av: Fatbardha

fredag är sista dagen :) så du har tid <3

2011-03-07 @ 14:08:05
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer Justin vara med i denna story ?

2011-03-07 @ 15:17:31
Postat av: Anonym

asbraa

2011-03-07 @ 17:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback