MOMENT 4 LIFE : PART 25

Mobilen plingade till och jag tog upp den, sms från..

_____________________________________________________________________________________________

Bridgit..

Hej Alexis :)
Ganska sent , men jag tror nog att du är uppe endå, lmao :)
Ska vi luncha tillsammans imorgon, så vi känner varandra bättre ? :D
God jul, btw.. <3
xxB


Jag log och smsade tillbaka att de blir bra. Sedan la jag mig tillrätta i sängen och slöt ögonen. Morgonen därpå vaknade jag ganska tidigt, halv tio. Jag rullade av sängen och ramlade ner på golvet.

- Aouch.. sa jag tyst för mig själv innan jag ställde mig upp. Jag drog av mig onepiecen och gick sedan mot badrummet. Jag drog av mig det lilla jag hade på mig och gick sedan in i duschen. Jag tvättade håret och dushade av kroppen. När jag var klar gick jag ur dushen och kände den kala brisen. Jag röck snabbt åt miig en handduk och virade den omkring mig. Jag gick mot garderob och drog fram ett par tighta jeans, en svart tröja och underkläder. Jag klädde på mig och flätade sedan håret i en fläta och tog den åt sidan så den hängde över ena axeln.

Jag gick sedan mot köket och öppnade kylskåpet. Jag tog fram smör och skinka. Sedan gick jag mot skafferiet och tog fram bröd. Jag fixade mackan och tog med mig den till vardagsrummet. Jag satte mig ner i den stora mjuka soffan och satte ner mackan på bordet. Jag sträckte mig efter kontrollen och fick tillslut tag på den. Jag tröck på on knappen och upp kom något tråkigt program om folk som letar hus. Jag zappade mellan kalanerna och fastande på Svampbob. Jag la sedan ner kontrollen och tog upp mackan istället. Jag tog en tugga, och tillslut var både mackan och Svampbob slut.

Jag gick sedan till mitt rum och hämtade mobilen, smsade Bridigt att vi skulle ses om tio minuter.

JUSTINS PERSPEKTIV
- Mormor , jag drar till Ryan ! ropade jag medans jag gick ner för trappan.
- Okej Justin, sa hon och log över tidningen hon läste. Jag kramade henne snabbt och gick sedan ut. Helt sjukt att när jag är i Stratford att det kommer paparazzis, tänkte jag medans jag gick mot Ryan. Det var inte så många dock, så det var chill. När jag kom fram till hans dörr så öppnade jag bara, som vanligt. Jag drog av mig skorna och sprang upp till hans rum. Jag öppnade dörren och såg han sitta vid datorn .
- Aye Butsy, sa jag från dörren och väntade på hans reaktion.
- JUSTIN! sa han och gick fram och kramade mig.

läsarna sjunker som fan, men de e mitt fel. har inte haft tid eller orken, så förlåt.


Kommentarer
Postat av: elena

super bra skrivet fortsätt

Postat av: Anonym

jag är kvar iallafall, din novell är awesome, synd bara att du inte uppdaterar oftare :/

2011-06-13 @ 23:48:42
Postat av: Sarah Bieber Ehrndal

fortsätt! du skriver superbra!!! hoppas bara att du upptaderar oftare!

Din novell äger! kommer att vara kvar hela tiden;)

2011-06-14 @ 16:56:47
URL: http://sarahehrndalz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback