YOU AND ME FOREVER : PART 11

Jag drog ut den och tog på mig mina kläder. Helvete hur skulle jag förklara det här ? Dessutom med Miley ...

i know , det är caitlin och någon men nu är de jasmine och dani.
_________________________________________________________________________________________________

NÄSTA DAG / DANIELAS PERSPEKTIV
Jag hade inte hört från Justin på hela kvällen eller dagen och klockan var redan tre. Jag och Jasmine hade ingenting att göra så vi tog ett kort och sen ringde jag Justin. Det dröjde ganska länge innan han svarade.
- Så nu passar det att svara ! sa jag surt och väntade på svar.
- Förlåt.. Asså det hände bara.... , sa han och jag hörde hur han började gråta. Jag gav mobilen till Jasmine för jag klarar inte av att höra någon jag tycker om gråta. Jasmine frågade vad som hänt , sedan gav hon mig mobilen.
- Din pojkvän är helt jävla dum i huvdet , får jag döda honom? frågade Jasmine . Jag tog mobilen och jag hörde hur Justin grät.
- Dani ... Jag var hos .. Miley igår..
- Jaha och ? Inget att böla över ! Jasmine skakade på huvudet och gjorde en blick som sa typ " vänta , det kommer mer.."
- Vad gjorde du justin!? skrek jag.
- Jag..... hade se.. Han hann inte säga något mer innan jag kastade mobilen i stengolvet.
- Jag visste det! Han är känd , jag visste det... Jasmine kom på en idé och jag gillade den. Vi gick ut på youtube och tröck på spela in med webbkameran.
- Hej alla beliebers , jag är Dani . Hon ni har sätt i tidningarna antagligen. Hon som Miley pratade om på Ellen. Jag sitter brevid min kusin Jasmine just nu. sa jag ganska kaxigt.
- Jo , nu är det så att vi ska tillägna en låt till en såkallad Justin B-E-A-V-E-R , sa Jasmine. Det är vad då Dani skulle göra för Justin.. För er som inte vet så hade han sex med Miley Cyrus fast han var tillsammans med Daniela..
- Vi ska iallafall köra Grenade av Bruno Mars, en heting.. sa jag och tog fram gitarren.
Jasmine och Dani ( låssas vi :P ) jasmine sjunger först versen+ refräng och dani andra plus refräng.
- Ja somsagt denna är till Bieber , sa jag.  WE HATE YOU , skrek vi sen och peka fucku i kameran. Vi började skratta och sen så la vi upp den på min och Jasmine's twitter.
- Vad mogna vi är , sa jag och skrattade.
- Riktigt. sa Jasmine och skrattade ennu mer. Hon är så amazing som kusin ! Vi fick massa tweets som bah " Taskig justin är ! hate him" och några " fyfan vad taskigt mot justin, fast ni sjöng grymt" . Justin hade sätt tweeten tror jag för han hade tweetat " @Dani3la i regret what i did baby. i'd catch a grenade for ya. " Jag och Jasmine började småskratta och helt plötsligt ringde mobilen "hopped out the bed turn my swag on" Det var doltnummer men jag svarade endå.
- Hej det är Daniela
- Hej Daniela, det är Ellen Degenares, jag undrade om du vill vara med i min show imorgon , det är live men endå? 
- Jo självklart, kan jag ta med min kusin då ? Hon är känd.
- Självklart, det är Jasmine va ?
- Japp , vi ses imorgon, vilken tid? 
- Du ska vara här halv 4 , ses. sa hon och la på. Jag berättade allting för Jasmine och sen tweetade jag . " 4pm i'm live on Ellen D's show tommorow, whatch it, i maybe go out with some yummi gossip ;) hehe , seeya" , Jag och Jasmine gick ner för att laga mat , vi båda vad fetthungriga och mina föräldrar var hemma hos Jasmine föräldrar över helgen. Vi gjorde ceasar sallad och vi åt framför tvn. Konstigt nog så var jag inte ledsen över det Justin gjorde, bara otroligt jävla förbannad! Vi kollade på  Beverly Hills 90210 boxar , den gammla. Mitt favorit program.
- ohmygosh, dylan är föööööööööööööööör snygg , sa Jasmine.
- Jag veeeet! suckade jag och sedan så kollade jag på klockan, den var redan halv tolv på natten! Vi hade kollat beverly hills i kanske 5-6 timmar! Vi gick upp och borstade tänderna. Sedan somnade vi snabbt
________________________________________________________________________________________________
As konstigt inlägg men endå :P Vilka vill ha 12 ?

Kommentarer
Postat av: anna

jag vill :DDDD

2011-01-02 @ 15:37:44
Postat av: Julia

I WANT IT! :D <3

2011-01-02 @ 16:09:25
Postat av: nicole

jag vill! xd

men en sak bara jag tror du har skrivit fel på överskriften det ska väll stå "you and me forever" och inte "you took me to heaven"?

(:

2011-01-02 @ 16:23:10
Postat av: Anonym

jag vill!! meeraa!! x)

2011-01-02 @ 18:04:37
Postat av: Johanna

Jag vill ha kapitel 12 så himla bra:D Längtar ihjäl mig snart!!

2011-01-02 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback