YOU AND ME FOREVER : PART 24 ( the end )

asså sorry, men jag orkar inte denna :(


DANIELAS PERSPEKTIV
-
Hahah! Justin hade ramlat och låg och kved som en delfin.
- Inge kul!

Ett bra tag senare :
Fem månader hade vi varit tillsammans nu. Ikväll så skulle Justin fixa en överraskning. Han skulle komma och hämta mig vid 12 idag. Jag klädde på mig och sminkade. Fick bli en kort ljusrosa tunika och shorts. Äntligen kom han!
- Hej älskling, sa han och kysste mig. 
- Hej baby! sa jag och kramade han. Vi satte oss i bilen och körde mot en resturang. Den var verkligen exklusiv eller vad det kallas.
- Men gud Justin ! Har du råd?
- Im a rich boy, sa han och vi gick in. Vi satte oss vid ett bord för två. Maten vi beställde kom och vi satt och åt och pratade. Efter vi ätit så gick vi mot stranden i stan.
- Det är helt amazing att detta hände mig. Tack Seventeen magazine, haha! Justin skrattade lite och sen kysste han mig.
- Justin, om jag skulle dö om en sekund,en minut, en dag , ett år eller något. Så vill jag att du ska veta att jag kommer alltid älska dig. Även uppe i himlen.
- Desamma älskling. Vi stog och kysstes ett tag, sedan gick vi mot stan istället. Vi gick runt och runt och pratade tills det blev kolsvart.
- Ska vi dra oss hemåt? frågade Justin och jag nickade. Jag tog hans hand och när vi gick kände jag att vi var förföljda. När jag vände mig om stog en man med en pistol i handen.
- Justin, det står någon med en pistol bakom oss, viskade jag. Han blev iskall och släppte min hand.
- Ta det lungt, han kommer inte döda oss.. Men han lät inte så säker. När jag vände mig om igen så riktade han pistolen mot Justin .
- NEEJJ!! skrek jag och hoppade framför kulan. Den tog mig rakt i hjärtat. Jag föll mot marken , det sista jag hörde var Justin som sa " Daniela jag älskar dig, lämna mig inte!"
- Jag älskar dig också. sedan såg jag Celeste som sprang emot mig brevid Justin. Vad gjorde Justin där. Men jag gick emot dom..
Justin. detta var inte något jag väntade mig, att dö. men att dö för dig, var en bra död. dö för den jag älskar har jag alltid vela dött. men inte när jag var femton. men alla dör någon gång. jag hoppas du får ett bra liv och skaffar en bra fru när du blir vuxen. det är det enda jag önskar mig.
JUSTINS PERSPEKTIV
- vafan !! DANIELA JAG ÄLSKAR DIG! LÄMNA MIG INTE!!! , skrek jag, men det var försent. Hon var borta.
- JÄVLA BÖG JÄVEL, JAG SKA DÖDA DIG!! skrek jag efter han som sprang iväg. Han vände sig mot mig och försökte skjuta, han hade inga skott kvar, så han sprang iväg . Jag försökte få upp mobilen ur fickan, jag had einte kraften. Men jag kunde inte vara kvar här.
- Ma...mma... sa jag tyst.
- Justin vad har hänt?!
- Da..niela.. skjuten.. död.
- Vart är du ?
- Vid Sandys..
en vecka senare.
Nu var det begravning. Ingenting jag ville gå på, men jag var tvungen. För Daniela. Jag skulle hålla tal.
- När jag och Daniela träffades, så var det något speciellt mellan oss. Något riktigt speciellt. Jag gav henne mitt nummer fast hon var ett fan. Men jag kände att jag kunde. Jag hade rätt. Hon svek mig aldrig, men jag svek henne, massvis med gånger. Egentligen borde jag inte stått här utan Daniela. Men nu tog hon sitt liv. Vi sa jämt YOU AND ME FOREVER. Och så ska de vara, Hej då alla och tack för detta liv, sa jag och tog pistolen mot huvudet och tröck.
_________________________________________________________________________________________________
Var tvungen att avsluta den, kändes inge bra med denna, tyvärr. Men vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: astrid

NEJ MEN VILKET SLUT !!!!!!!!!! :'(

2011-01-13 @ 22:00:18
Postat av: Julia

Nej, började typ gråta, eller jag fick iaf tårar i ögonen när jag läste det här... jag tyckte att din novell har varit bra :)

2011-01-13 @ 22:26:22
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: sara

neeeeej, han får inte dö :(

sorgligt :(

2011-01-13 @ 22:44:27
URL: http://saraamariaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

OMG!!!!! vilket brutalt slut! men ett väldigt bra kapitel :D de slutade iaf lyckligt....på ett sätt...båda kom till himlen ;) denna novell har jag gillart sjukt mycket iaf:D

2011-01-14 @ 22:52:11
Postat av: Julia

OMG!!! Tårarna bara ströömade ner från mina ögon! Men som Johanna sa där uppe, det slutade lyckligt på ett sätt, dem kommer iallafall vara tillsammas förevigt uppe i himlen. Men bara blåtta tanken om att Justin dog får mig att gråta som en liten 3 åring :/

2011-01-15 @ 12:18:41
Postat av: Bella

HERREGUD!! Fast det var gulligt att ha älskade henne så mycket att han tog livet av sig som Romeo o Julia :) <33333

2011-05-25 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback