YOU AND ME FOREVER : PART 22

- Tyvärr så kan jag inte säga detsamma. Aouch , tänkte jag och blev chokad. Du är mer sexig , tycker jag personligen, sa hon sen och tog av sina vita Wayfarer. -
 Yeah im a BEAST! sa jag och hon skrattade.
- A sexy Beast , sa hon och knuffade mig lite. Ja småskrattade och vi kom fram. Antonios kompisar var här så dom och Jossan spelade fotboll. Jag och Dani gick vid strandkanten och pratade. Helt plötsligt så stannade hon coh kollade in i mina ögon.
- Justin, jag älskar dig!
 - Jag älskar dig också, sa jag och kysste henne. Vi stog där ett tag tills vi gick till dom andra.
_____________________________________________________________________________________________________
DANIELAS PERSPEKTIV
Product Picture
INTE DANIELA MEN OUTFITEN.
Kvällen kom och jag skulle ha någon slags fest utan föräldrar utan bara dom som var 15 år till typ 18, haha. Jag kände ju inga här alls, förutom då kusinerna och en som heter Alessandra, som jag typ var bästa vän med innan jag flytta. Har träffat henne typ en gång efter vi flytta. Justin kom in i rummmet och kollade in mig.
- Vacker du är, sa han och kysste mig. Jag kollade hans kläder, svarta jeans och en orange rutig skjorta.
- Desamma , sa jag och kramade om honom. Sedan drog vi till lokalen som vi skulle "festa" i. Där hade det redan kommit mycket folk. Jag och Josefin satte oss i en soffa brevid Antonio. Vi snackade lite och sen efter kanske en halvtimme kom en kille jag inte känner igen.
- G-rattiushc.. sa han och kramade mig.
- Öh tack..sa jag och bakade mig undan.
- Äh men gummschaan kom hit. sa han och drog mig intill sig och började dryga sig.
- SLÄPP MIG !! Han slickade mig i ansiktet och satte handen i mina trosor.. Jag skrek men alla bara stirrade, fyfan det gjorde jävligt ont där nere. Justin kom och drog bort han.
- Helvete, hur gick det ? sa han.
- Men vad fan tror du?! Idiot! sa jag och gick. Jossan kom efter och sen sa jag: ingenting var Justins fel, jag bara sa åt honom!
- Du är i chocktillstånd sistah. Vi gick sen och mina tårar föll och föll.
JUSTINS PERSPEKTIV
Vafan? Jag hade inte gjort något. Nu hann jag inte ge henne min present. Jag drog mig mot doms hus och i vardagsrummet satt Daniela med en pyjamas och kollade Disney Channel. Hon såg mig och sprang fram.
- Förlåt Justin för att jag sa till dig, men jag var så jävla rädd och arg, sa hon och kramade om mig. Jag sa ingenting utan kramade henne bara. Sedan gick jag snabbt upp och drog på mjukisbyxor och en vittshirt och sedan satte jag mig brevid Dani.
- Älskling, vad hände egentligen?
- Jag satt med Jossan och Antonio och snacka och sen kom nån och sa grattis, han var ju full och så. Sen så sa han åt mig att komma närmare och då drog han mig närmare sig och sedan tog han sin hand i mina trosor och slicka mig i ansiktet. sa jag och tog efter andan.
- Vilken jävla .. sa jag . Jag blev förbannad istället för orolig. Grattis igen, sa jag . Fan , jag glömde presenten! Jag sa att jag skulle komma snart och jag gick iväg. Jag tog asken och gick ner igen.
DANIELAS PERSPEKTIV
Justin kom ner med någon ask . Han gav mig den och kollade djupt in i mina ögon. Jag öppnade och såg en lapp först som det stog " Läs det här först" på. Jag öppnade och började läsa:
Aldrig någonsin i mitt liv har jag träffat någon som har kunnat göra så jag känner såhär. Känslan som jag har när jag ser dig le, när du skrattar , när du bara kollar på mig eller när du säger ett endaste ord, den känslan är obeskrivligt fantastisk. Första gången jag såg dig på min konsert. Jag kände att det var något speciellt med dig. Något riktigt speciellt. Först var du ju ett galet fan . Jag var så säker på dig att jag gav dig mitt nummer. Förra gången jag gav det till en tjej så hamnade det på twitter. Men med dig kändes det helt rätt. Det är du och jag, You and me forever. Jag vill att du ska veta att jag älskar dig så himla mycket. Beskriva med ord känns meningslöst. Lika med saker , men du ska få något endå.
Justin ♥
- Aaawww.. sa jag och kastade mig över honom. Jag kysste han och sen avbröt han.
- Det finns en till sak. Jag öppnade och blev stum.
__________________________________________________________________________________________________
6 kommentarer för mer direkt efter skolan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mer:)

2011-01-11 @ 21:17:09
Postat av: Johanna/Moonlight

Men åååhhh jag vill veta vad som är i ju!!!!;) Men suveränt :D

2011-01-12 @ 16:41:05
Postat av: Hannah

meeeeeeeeeer

2011-01-12 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback