YOU AND ME FOREVER : PART 19

- Så hennes idol blev hennes ... kompis ? frågade han och gav mig en blick som betyder : du är inte hennes pojkvän.
- Pojkvän faktiskt , pappa. dra nu! sa Dani och slängde ut honom ur rummet. Dörren öppnades smått och någons hand stack in och slängde in någonting. Jag gick och tog upp det. Sedan började jag småskratta.
- Kan ju behövas, sa jag och kastade det på hennes.
- Ah iofs..
________________________________________________________________________________________________

DANIELAS PERSPEKTIV
Jag la kondomerna i en av lådorna som fanns i nattduksbordet. Sedan gick jag och bytte kläder. Jag tog på en huvtröja och ett par korta shorts. När jag kom tillbaka hade Justin tagit av sig sina jeans. Jag la mig brevid han i sängen och han hade satt på en film. Typ Rocky 3 eller något. Filmen var ganska wierd, typ boxning ? Tillslut orkade jag inte kolla så jag tog fram min ipod och satte på Kärleksvisan av Sarah Dawn Finer, så fin. Josefin hade lärt mig lite svenska. Kul språk. Vafan Jossan , vart är hon!?
- HELVETE JUSTIN! Jossan, vart fan är hon?!
- Åh fan! . Jag ringde henne och fick svar efter några signaler.
- Jossan! Vart är du ? .
- Jag kom precis innanför din dörr, så hemma hos er , kanske. sa hon och kom in i rummet. Jag sprang fram och kramade henne.
- Shit jag glömde dig, haha.. Men jag stat och lyssna på den dära låten på svenska och då tänkte jag på dig.
- Hahah, ska du inte sjunga låten till Justin, passar perfekt.
- Dröm och glöm, sa jag och la mig brevid honom igen.
- Vilken låt ? , frågade han och jag gav han hörlurarna. Han lyssnade hela låten. Vafan sjunger dom om ? frågade han sen och skrattade.
- Dom säger typ, för att jag älskar dig så som du är eller något, sa jag ( engelska kom ihåg de xD ). Han nickade och gick sedan iväg med mobilen. Tio minuter senare kom han in med Chaz. Jag sprang fram och kramade honom.
- Heeeey tjockis, sa jag och hoppa upp i famnen.
- Heeeey fetto, sa han och släppte ner mig. Han gick och hälsade på Jossan och sen satte vi oss på golvet , alla fyra. Jag satte mig mellan Justins ben och han höll mig i händerna.
- Fatta vad kul att du åker Italien när du fyller år om en vecka! sa Jossan och jag log.
- Yep i know, sa jag och Justin såg chokad ut.
- Hur länge ska du vara där ? frågade han oroligt och kollade på mig.
- ehm.. en månad.. sa jag tyst.
- Jag kan inte få följa med då ? sa han och försökte hålla in gråten , det såg jag.
- Alltså jag kan fråga, wait. Jag gick ner för trappan och där satt mamma och pappa och drack något kaffe och läste. Jag satte mig brevid dom och harklade mig. Båda kollade upp och nu var det dags.
- Kan Justin följa med till Italien? SNÄÄÄÄÄÄLLLLAAAA!
- Vi hade tänkt fråga det själv. Jag kramade om dom och sen kutade jag upp.
- Justin.. du.. du.. fick..i,.. sen såg jag att en tår sakt rann ner för hans kind.
- DU fick! , sa jag och kramade om honom 
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
lagom kort ja vet..


Kommentarer
Postat av: Alva

Du skriver jätte bra! Man fastnar verkligen!!

2011-01-08 @ 20:10:06
URL: http://sootnossen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fast kort svinbra:D

2011-01-08 @ 23:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback