YOU AND ME FOREVER : PART 18

- Talk 2 me, sa hon.
- Hej jag heter Chaz och ringer från Justin Bieber mobil.
- Men som om, lägg av nu Jamie  sa hon och suckade. Justin tog mobilen.
- Vem är Jamie ? sa han och hon skrek. Justin la på. Vi ringde lite mer sedan så hade vi inge annat att göra.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Vi ringde inge mer efter det.
- Jag kom på vad vi ska göra, eftersom jag då är världens smartaste. sa jag och log.
- Inte vad jag tror vi ska göra ? suckade Justin.
- Jodå , shoppa. sa jag och hade världens bredaste leénde. Jag drog på mig mina converse och min tunnajacka och sedan gick vi mot bilen. När vi kom fram så var det nästan tomt, slapp småtjejer. Men paparazzis var där. Justin gav mig sitt kreditkort.
- Ta den här, köp hur mycket och vad du vill!
- Really ?
- Ja såklart. sa han och kysste mig. Jag sprang iväg mot Forever 21 och köpte typ misnt 20 olika saker, haha. Sedan sprang ja in på Macy's och kollade efter något, och såklart hittade jag massor. Kanske 2 timmar senare så mötte jag Justin och grabbarna i nån resturang..
- Du hittade visst inte så mycket.. sa Chaz och kollade på dom minst 10 påsarna.
- Nej , tycker faktiskt inte jag. sa jag helt allvarligt. Helvete , jag glömde foundation sa jag och sprang iväg.
JUSTINS PERSPEKTIV
Hur kan hon köpa så mycket helt otroligt.
- Vad ska ni ha grabbar ? frågade en typ 18 årig tjej , sjukt vacker.
- Öhm.. Alltså vi väntar på en till men hon tar väl samma som mig då. , sa jag och rabblade upp vad vi skulle ha. Hon nickade och sedan kom Daniela.
- Asså ni kommer inte tro mig men det var typ 4 st tjejer som ville ta kort med mig! , sa hon skit glatt och vi skrattade åt henne. Maten kom och vi åt.
När vi var klar så åkte jag och Daniela hem till henne. Vi gick upp till hennes rum och la oss i sängen. Hon satte på tvn och tittade på The Diary Of Justin Bieber. Jag hade ju sätt det typ tusen gånger, men inte Daniela. Jag hade armen om henne och hon låg i min famn, jag älskade det.
- Jaha , vem är denna unge mannen? hörde jag en röst säga och jag ställde mig upp.
- Justin. Justin Bieber Sir. sa jag åt hennes pappa. Han nickade och kollade runt i hennes rum.
- Så hennes idol blev hennes ... kompis ? frågade han och gav mig en blick som betyder : du är inte hennes pojkvän.
- Pojkvän faktiskt , pappa. dra nu! sa Dani och slängde ut honom ur rummet. Dörren öppnades smått och någons hand stack in och slängde in någonting. Jag gick och tog upp det. Sedan började jag småskratta.
- Kan ju behövas, sa jag och kastade det på hennes.
- Ah iofs..
________________________________________________________________________________________________
Vad var det för något, tror ni ?

Kommentarer
Postat av: moa

hihi.

2011-01-07 @ 23:42:59
Postat av: moa

hihi. KONDOMER ;)<3

2011-01-07 @ 23:43:41
Postat av: Anonym

Hahahaha, Awesome ju! :D



Läs gärna min och en kompis novell om justin! x)

belieberworld.webblogg.se

2011-01-08 @ 00:07:53
URL: http://belieberworld.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hahha det är säker kondomer :P men skitbra skrivet:D

2011-01-08 @ 00:09:53
Postat av: Anna bieber. <3

Kondomer, loL. c;

2011-01-08 @ 08:58:03
Postat av: Julia

HAHAHAH OMG SÄKERT KONDOMER!XD

2011-01-08 @ 09:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback