YOU AND ME FOREVER : PART 17

- Aaw.. jag älskar dig! sa jag och kramade om honom.
- Jag älskar dig också , otroligt mycket..

___________________________________________________________________________________________________

DANIELAS PERSPEKTIV
Det blev sent snabbt så vi bestämde oss för att åka till Justin. När vi kom fram så var vi så trötta så vi la oss direkt i sängen.
- Säg någonting som jag inte vet om dig. sa Justin och vred sig mot mig.
- Öh, jag heter Daniela Exy Romano, coolt mellan namn jag vet. fast jag kallads exorsisten ett tag förut , jag älskar : taylor lautner, skräckfilmer,pizza,gosedjur. jag hatar :  cody simpsons , tacos, omogna människor och sånadära gelé godisar. jag är sjukt mörkrädd så jag sover jämt med en nattlampa och med ett gosedjur.. ja typ det,haha . sa jag och vände mig mot honom. Din tur .
-Haha exorsisten.. aja, Jag heter då Justin Drew Bieber, jag älskar : tjejer i blått, pizza, supras, godis och sen så är beyoncé och cheryl cole dom vackraste tjejerna på jorden.
- Öhm.. sa jag och vände mig om. 
- Förutom du då , sa han och skrattade. 
- Inte roligt, jag blir lätt avis. sa jag och blundade , jag ville somna. Det gjorde jag också , efter ett tag . Sedan vaknade jag av att det luktade mat, typiskt mig.. Jag drog på mig en av Justins storatshirts och ett par tights som jag hade med mig igår. Han stog och laga spagetti med köttfärssås.
- Justin ? va där klockan egentligen ?
- Halv tre, jag tänkte att det var dags för lunch. sa han och log. Jag skrattade och plockade fram tallrikar , bestick och parmesan ost. Han blev klar med maten och han serverade. Jag hällde på ost och sen smakade jag.
- Fyfan vad gott , du är ju kriminellt bra på att laga mat! sa jag skit högt och åt snabbt.
- Hahahha , jag vet. Vi fortsatte äta och pratade om vad vi skulle göra idag. Vi ringde Chaz och Ryan som kom över direkt.
- Hej små pojkar , sa jag och ställde mig på tå.
- Mhm hej plutten , sa Chaz och klappade mig på huvudet och gick iväg
- Jag är ingen plutt , sa jag låssas surt och stampade i golvet. Alla killar började garva.
- Haha omg, vad söt du är! sa Justin och skrattade. Jag stog med armarna i kors och suckade. Sedan så fällde jag alla killar trots motstånd och dom stirrade bara på mig.
- Vadå? får inte tjejer kunna sånt eller?
- Eh .. jo visst ,sa Ryan och log försiktigt. Jag garvade och satte mig i soffan. Killarna kom också och satte sig.
- Så vad ska vi göra ? frågade Justin.
- JAAAAG VEEET! skrek Chaz , Ryan suckade ett oh nej. och jag bara log emot honom.
- Vad ska vi göra ? sa jag hypert. 
- Vi busringer! 
- Bra idé faktiskt , sa både Ryan,jag och Justin. Vi hämtade Justin mobil och log ett random nummer. Det pep ett par gånger innan dom svarade. Jag skulle busa först. 
- Hey det är Brandon, sa han och han lät som någon i min ålder. 
- Ska vi ha smurfsex? Vi knullar oss blåa!
- Ehm , vem är det här`?
- Daniela , baby . It's gonna be a bumpy riiiiiddeee. Killarna började småskratta och jag tog pekfingret framför munnen. Han la på.
- wtf han klickade mig. sa jag ledsamt. Chaz slog ett nytt nummer och hans tur. Någon tonårs tjej svarade. Detta skulle bli kul.
- Talk 2 me, sa hon.
- Hej jag heter Chaz och ringer från Justin Bieber mobil.
- Men som om, lägg av nu Jamie  sa hon och suckade. Justin tog mobilen.
- Vem är Jamie ? sa han och hon skrek. Justin la på. Vi ringde lite mer sedan så hade vi inge annat att göra.
___________________________________________________________________________________________________
Dålig igen :P haha sorry , men ska se film nu :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahah dålig nää? amazing, skit kul när dem sa plutten till Dani xD

2011-01-06 @ 10:18:43
Postat av: Johanna

Hahhha var roligt på slutet:P Men det jag otroligt fast du vill bara inte erkänna det;)

2011-01-06 @ 11:20:41
Postat av: amelia

Visst,det kan vi väl göra :)

2011-01-06 @ 15:35:44
URL: http://justinbyamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback