YOU AND ME FOREVER : PART 13

hörni han heter ramone inte deandre! soulja asså!
Gud vad fint hon sjöng.. Gjorde hon i hatvideon också. Men varför satt hon i Souljas knä ? Fuck him! Teenage Dream var en av mina favorit låtar, stämde så mycket på hur jag kände för henne. Jag vill ha tillbaka henne , men vet inte hur.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
JUSTINS PERSPEKTIV
But wait.. Jag skulle ju också vara hos Ellen idag! Jag hoppade in i bilen och körde. framme om 20 minuter...
DANIELAS PERPEKTIV
När vi kommit av scenen så var Jasmine tvungen att gå på någon annan interjuv så jag stannade med Ramone ( soulja)
- Såå.. hur gammal är du`? frågade han och kollade ner på mig.
- Bara fjorton,fast 15 i augusti( det är juni 2010) sa jag och log.
- Fan då , jag är ju 18 ( egentligen 20 men palla så gammal).
- Varför är det så synd då?
- Men hallå ? du är ju daamn hot asså.. Jag började rodna och han kramade om mig då. Sedan sa han : fast åldern är bara en siffra , right? och du är inte med den där bieber va?
- Yeah och nej inte bieber, sa jag och kollade på honom. Han huvud närmade sig mitt och helt plötsligt ringde mobilen, lagom pinsamt! Jag har ju fan hans låt som ringsignal.( hon fick en ny av ellen :P)
- Ehm.. ursäkta sa jag och gick iväg.
SOULJA BOY/RAMONES PERSPEKTIV
Hon är verkligen sjukthet för att vara 14! Hon ser ut att vara minst 16.. Undra vem hon prata med, hoppas att det inte är beaver. Jag måste ha hennes nummer..
DANIELAS PERSPEKTIV
- Hallå ?
- Hej... det är Justin. Då la jag på direkt. Jag gick tillbaka till Ramone . Han kollade upp från mobilen och log. Jag gick fram till honom .
- Kan jag få ditt nummer ? frågade han. OMG soulja boy vill ha mitt fucking nummer! Jag tog hans iphone och slog in nummret. Sedan skickade han ett sms så jag fick hans nummer. Vi gick mot en soffa som var i "logen" och satte oss. Först satte jag mig brevid honom , men sedan så satt jag mig i hans famn. Vi satt så och pratade en stund om honom och mig. Men ingenting om mig är särskilt intressant, förutom det om Celeste kanske.. När han frågade om mina syskon så sa jag att jag hade en lillasyster som heter Celeste och en storasyster som heter Josefin , fast att Josefin bodde i Sverige för hennes pappa är svensk. När jag berättade om Celeste så började jag gråta då höll han om mig hårdare och hade hakan på min hjässa. Han skulle precis kyssa mig när Justin kom in! VAFAN!
JUSTINS PERSPEKTIV
När jag såg henne nästan kyssa Soulja Boy , så blev jag så förbannad. SOULJA BOY SKA DÖ!


Kommentarer
Postat av: anna

omg, meeeeeeeeer :DDDD

2011-01-02 @ 20:38:48
Postat av: Anonym

"SOULJA BOY SKA DÖ" hahaahahahahahahahhaahaha BÄST.

2011-01-02 @ 21:06:32
Postat av: PUZZ

Meer fucking bäst ;D

_____

2011-01-02 @ 21:17:06
Postat av: nicole

meer!

skit rolig hahah

den är grymt bra herrejösses. :'ddddddd

2011-01-02 @ 21:38:53
Postat av: josefin

tack :)

är jätte glad att det blev jag som fick rollen. Meeerrr :)

2011-01-03 @ 00:13:43
URL: http://josefinsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Oj,oj det luktar drama på g;) hahha:P men det är alltid lika kul med lite drama:D mer spänning:)Förästen jätte,jätte,jättebra skrivet

2011-01-03 @ 10:10:32
Postat av: Julia

OMG OMG OMG FIIIGHT!

2011-01-03 @ 12:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback