YOU AND ME FOREVER : PART 20

- Kan Justin följa med till Italien? SNÄÄÄÄÄÄLLLLAAAA!
 - Vi hade tänkt fråga det själv. Jag kramade om dom och sen kutade jag upp.
 - Justin.. du.. du.. fick..i,.. sen såg jag att en tår sakt rann ner för hans kind.
- DU fick! , sa jag och kramade om honom
_________________________________________________________________________________________________
DANIELAS PERSPEKTIV
- Gör aldrig så igen! sa Justin och kramade om mig. Jag småskrattade och kollade på mot Chaz och Jossan. Dom hade somnat på madrassen på golvet, gulligt värre ! Jag och Justin gick in i badrummet och borstade tänderna. Jag tog min tandborste och började sjunga
- Det enda jag vill ha är lite la lal lalalalalal la uh uh , kanske blir det sant om jag varit snäll, att jag får smällkaramell! låten, låssas att den e på engelska , haha 
- HAHAHA! skrattade Justin och hans tandkräm bara sprutade ur munnen.
- Fräsch du är , Justin. sa jag och spottade och gick ut till sängen. När han kom ur så skrattade han fortfarande. Men gud ta det lungt! sa jag sen och han lugnade sig lite.

Veckan gick fort och nu skulle vi till Italien. Jag hade packat ner allt möjligt: badkläder, smycken, datorn, systemkameran, vanliga kläder och typ allt annat. Väl på flyget så satt Justin längst in, sen jag och sen Jossan. Maten kom in efter någon timme, jag åt ingenting för jag hatar flygplansmat. Men Justin och Jossan åt som fan.
- Det smakar ju bajs, hur kan ni gilla det , haha.
- Fett gott ju sa båda och fortsatte äta. Jag suckade och satte i hörlurarna i öronen. Jag satte på Monster med Lady Gaga, grym fan! Jag kände att Justin tog ena hörluren och lyssnade.
- I LOVE THAT GIRL, WANNA TALK TO HER, SHE'S HOT AS HELL! sjöng Justin högt och pekade på mig och alla blickar vändes mot han och mig. Jag och Jossan brast ut i skratt och Justin också.
- Ursäkta, men kan ni vara lite tystare? sa han flygvärdinna . Vi tystnade och småskrattade ett litet tag till. Efter kanske 7 timmar så var vi äntligen framme. När vi kom ut från flygplatsen så såg jag mina älskade grabbar , som var mina kusiner. En av dom är 16 lika som Justin.
- Antonio ! skrek jag och släppte väskorna och sprang emot han. Jag hoppade upp i hans famn och kramade om honom.
- Ciao Bella! sa han och kramades tillbaka. Sedan kramade jag om Emilio, Nero och Enzo. Sedan gick jag mot Justin och Jossan som fortfarande gick mot oss. Justin hade tagit min väska och sin , stackarn.
- Oj sorry Justin.. Jag tog min väska sedan så såg jag hur Jossan också hälsade glatt på dom.
- Det är är Justin, min pojkvän, sa jag sedan. Han hälsade på alla sedan gick vi mot bilen.
När vi kom fram till huset som dom bor i så blev det världens släkt träff. Alla hälsade på Justin och mig attakerade dom med massa kramar och pussar. Klockan var runt 9-10 på kvällen och då gick jag och Justin upp till mitt gamla rum, som dom hade kvar. Jag bodde liksom med mina kusiner förut.

ja vet det ser skitfejk ut, men låssas :)
- Ehm.. oj vad ehm.. fint! sa han och satte sig på sängen.
- Ah verkligen, sa jag och skrattade. Jag bytte om till mina långasovbyxor som var rutiga och ett svart linne. Sedan flätade jag två fiskbensflätor och la mig brveid Justin, som förövrigt hade somnat. Jag somnade snabbt efter också.

Jag vaknade brevid en lapp, haha typiskt Justin.

Jag log och gick ner. Där stog alla med ett helt bord fyllt med presenter. Justin kom fram och kysste mig .
- Det här är bara morgonpresenterna, sa han och log. Jag blev chokad, vafan det var ju typ 15 st! Jag öppnade lite presenter tills jag kom till Justins. Jag öppnade försiktigt och där log bara ett kuvert.
- Jätte kul Justin, suckade jag. Han kollade bara på mig och jag tog upp kuvertet det stog:
Du är nu ägare av en ny bil! Haha älskar dig <3.
Jag hittade en bilnyckel.

Den har tak oxå :P haha.

- Kolla på uppfarten, sa han och log. Jag sprang ut och där stog en BMW.
- Vafan Justin!! sa jag och hoppade på honom. Han skrattade. Asså allvarligt?
- Nej jag skoja ju! sa han och släppte mig. Jag höjde ögonbrynen . Klart det är din ! sa han sedan och log. Jag satte mig i bilen och startade den. Sedan kom pappas huvud innanför fönstret.
- Du är bara 15 , hoppa ut nu.
__________________________________________________________________________________________________
Ganska lång nu va ? :) dåligt med kommentarer!


Kommentarer
Postat av: josefin

meeer :)

2011-01-09 @ 18:33:44
URL: http://josefinsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback