YOU AND ME FOREVER : PART 21

( hörni , varför kommenterar ni inte `? inga kommentarer inget skrivet  "

- Kolla på uppfarten, sa han och log. Jag sprang ut och där stog en BMW.
- Vafan Justin!! sa jag och hoppade på honom. Han skrattade. Asså allvarligt?
- Nej jag skoja ju! sa han och släppte mig. Jag höjde ögonbrynen . Klart det är din ! sa han sedan och log. Jag satte mig i bilen och startade den. Sedan kom pappas huvud innanför fönstret.
- Du är bara 15 , hoppa ut nu.


DANIELAS PERSPEKTIV
 - Fine, sa jag och vred nyckeln så bilen stängdes av. Sedan gick jag ur. Jag bestämde mig för att gå och klä på mig innan jag öppnade resten av paketen. Kan ju inte gå runt i pyjamas byxor.
Jag tog på mig en 82 tröja och sen ett par shorts. När jag gick ner så var frukosten i full gång. Jag tog ett av paketen som låg i soffan och öppnade, ´skitsnygga armband! Jag drog på dom direkt. Sedan gick jag mot min faster som jag fick dom av.
- Grazie tanto per i braccialetti! ( tack så mycket för armbanden) . sa jag och kramade om henne.
- Qui tu sei il mio angelo! ( varsågod min ängel). sa hon och pussade mig på pannan.
JUSTINS PERSPEKTIV
Gud vad snyggt det lät när hon snackade italienska. Jag hade satt mig vid bordet brevid Antonio. Vi snackade basket tills Dani kom. Hon snackade skit mycket italienska med Antonio. Ibland nämnde hon mitt namn. Jag lite mat och åt.
- Asså snackade ni om mig nyss ? frågade jag dom och dom nickade.
- Hon berättade hur snygg du var och sådant. sa Antonio och skrattade. Dani blev generad och tog händerna för ansiktet. Jag tog bort dom och kysste henne. Efteråt så hörde man hur några klappade händerna. Jag började småskratta och sen fortsatte jag äta. Efter maten blev det ennu fler paket åt Dani , hon satt i min famn medans hon öppnade. Hon började skratta åt ett paket, som var från hennes farmor , som låg på sjukhuset.
- Justin Bieber biljetter , woho! sa hon och skrattade. Jag började också skratta.
- Shit, får jag följa med? sa jag helt seriöst.
- Ofcourse. Sedan öppnade hon lite fler paket. När vi hade öppnat klart så åkte alla vuxna till någon marknad för typ olivolja eller något. Dom tog även med dom minsta barnen. Så nu var det jag, Dani,Jossan och Antonio kvar.
- Soo... vad ska vi göra ? frågade Daniela
- Bestäm du älskling, sa jag och log. 
- Vi bakar , snäääälla ! sa hon. Alla nickade och vi gick mot köket. Vi bakade något typiskt italiensk kaka, som alla hade receptet i huvudet utom jag, haha. Men den blev faktiskt god! Vi bestämde oss sedan för att bege oss mot en strand i närheten. Ingen hade så stor lust att bada så vi tog inte med nå badkläder. Jag och Dani gick dit hand i hand.
- Gosh vad söt du är , sa jag till Dani och hon log.
- Tyvärr så kan jag inte säga detsamma. Aouch , tänkte jag och blev chokad. Du är mer sexig , tycker jag personligen, sa hon sen och tog av sina vita Wayfarer.
- Yeah im a BEAST! sa jag och hon skrattade.
- A sexy Beast , sa hon och knuffade mig lite. Ja småskrattade och vi kom fram. Antonios kompisar var här så dom och Jossan spelade fotboll. Jag och Dani gick vid strandkanten och pratade. Helt plötsligt så stannade hon coh kollade in i mina ögon.
- Justin, jag älskar dig!
- Jag älskar dig också, sa jag och kysste henne. Vi stog där ett tag tills vi gick till dom andra.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Seriously , har lika många besökare men typ två st kommenterar ?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar din blogg!! Novellerna är grymma!! Kram:)<3

2011-01-10 @ 07:54:58
URL: http://childnrone.blogg.se/
Postat av: emma

Mer please

2011-01-10 @ 11:11:27
Postat av: Hannah <3

meeeeeeeeer skiiit bra :)

2011-01-10 @ 11:18:38
Postat av: Alva

Du skriver gryymt bra! Du borde skriva oftare! Man fastnar verkligen!

2011-01-10 @ 12:27:00
URL: http://sootnossen.blogg.se/
Postat av: Anonym

johanna har rätt dom e bäääst :D:D!!

2011-01-10 @ 16:50:13
Postat av: Neejra<3'

Jag gillar din blogg skit mkt <3



GO GIRL;)

2011-01-10 @ 17:42:21
Postat av: Julia

Soooooooorry har inte kunnat läsa eller kommentera har vart sjuk eller tjaa jag är fortf sjuk men whateva! Sjuukt braa !!! Amazing säger jag bara :)

2011-01-10 @ 18:59:28
Postat av: Johanna

Svinbra:D Så himla klockren med biljetterna :P hahha

2011-01-10 @ 19:21:41
Postat av: Amanda

Hej grymt bra alltså :)

Men jag undrarär du italjenare eller spanjor eller är det bara som du lär dig i skolan? :)

2011-01-10 @ 19:31:08
Postat av: amanda

Hur bra som helst. Älskar verkligen din/eran novell.

Den är bättre än många jag läser :)

2011-01-10 @ 20:07:58
URL: http://yoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback