YOU AND ME FOREVER : PART 16

Dom tog lite kort på mig och Dani. Dani sprang iväg. Jag fattade inte först men sen hörde jag ett skrik som sa" OMG JUSTIN!" , sedan kände jag något som kramade om mig. Jag kramade tillbaka. Sedan åkte vi tillbaka, väl hemma så kollade vi på en film som hetter typ Eclipse, Sedan så ringde jag en kille som både Dani och Josefin älskade.. Tio minuter senare så knackade det på dörren , och instigande kom...
_________________________________________________________________________________________________
DANIELAS PERSPEKTIV
Jag hörde hur dörren öppnades och någon kom in , jag vred huvudet och skrek.
- OOOH MYY FUCKING GOOOD, TAYLOR LAUTNER !!!!!!!! skrek jag och Josefin blev hysterisk. Jag sprang fram till honom och kramade om honom , jag vägrade släppa. Men sen kom Josefin och slet bort mig och kramade honom istället. Justin ropade att jag skulle komma så jag gick till honom.
- Bra chokad nu va ? sa han och skratta
- Öh , nej verkligen inte! omg coolt att du känner han! sa jag ganska högt och kysste sedan Justin. Josefin stog och småflörtade med Taylor. Justin hade pausat filmen så vi slog på den igen. Helt plötsligt kom Jacob in i bild utan tröja. Jag och Jossan bet oss i läppen och kunde inte sluta stirra.
- Vilken beast! sa Taylor och skrattade. Han satte sig ner brevid Jossan. Efter vi kollade klart på filmen så drog Jossan faktiskt hem till Taylor! Lyckost asså ...
- Dani , jag måste gå.. Sätt på dig något fint så hämtar jag dig om en timme. Jag nickade och gick upp till mitt rum. Jag gick igenom alla kläder jag hade. Tillslut hittade jag min konfirmations klänning.

Jag sminkade mig snabbt och smålockade håret. Sedan drog jag på mig ett par svarta ballerina.Den där timmen gick snabbt.. Nu stog Justin utanför min dörr.
- Gud vad vacker du är.. sa han och kysste mig.
- Desamma , sa jag och log. Han tog min hand och vi gick mot en strand/park. Det hängde ljusslingor i träden, det var ett bord och en gitarr. Det var mat, frukt och vatten på bordet.
- Herregud vad fint! sa jag och gick mot bordet.
- Du är fin Daniela, sa han och drog ut min stol åt mig. Jag log och satte mig. Vi åt och pratade. När vi ätit klart tog Justin med mig till en brygga. Han hade gitarren och vi satte oss längst ut på kanten. Han började spela en låt.



Den låten
"The strands in your eyes that color them wonderful
Stop me and steal my breath
And emeralds from mountains thrust towards the sky
Never revealing their depth

And tell me that we belong together
Dress it up with the trappings of love
I'll be captivated, I'll hang from your lips
Instead of the gallows of heartache that hang from above

And I'll be your cryin' shoulder
I'll be love suicide
And I'll be better when I'm older
I'll be the greatest fan of your life"
- Aaw.. jag älskar dig! sa jag och kramade om honom.
- Jag älskar dig också , otroligt mycket..
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
gosh va dålig :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

mera!

2011-01-05 @ 18:35:20
Postat av: Anonym

meeeeer Kan inte väntaaaa !! :D:D

2011-01-05 @ 19:04:30
Postat av: Hannah <3

shiit bra meeer!!!!!<3

2011-01-05 @ 19:10:12
Postat av: Johanna

Hahha älskar taylor lautner två snygga hunkar i en smäll :P

2011-01-05 @ 19:34:08
Postat av: R E B E C C A

Jaha okej :)

KRam

2011-01-05 @ 19:41:51
URL: http://beccabloss.blogg.se/
Postat av: josefin

nej, den var jätte bra :)

meeerr

2011-01-05 @ 20:10:24
URL: http://josefinsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback