YOU AND ME FOREVER : PART 15

JUSTINS PERSPEKTIV
- Jag...älskar dig, sa jag och log. Dani's ansiktsuttryck ändrades från ledsen till otroligt glad.
- Jag älskar dig också Justin , sa hon kysste mig. Vet du vad jag satt och sa ute ?
- Nej.. sa jag tyst.
- I close my eyes and i can see a better day i close my eyes and pray.. ( remember att pray inte fanns denna tid..)
- Det skulle kunna bli en låt, du sjunger amazing..
____________________________________________________________________________________________________
DANIELAS PERSPEKTIV
- Haha nej.. sa jag och log stort. Justin log lite smått och sen tröck han på någon knapp. Jag fattade inte mycket men en doktor kom med alvedon. Plötsligt plingade det till i mobilen " hey sistah , kommer till er om två veckor! xx yasistah", jag sken upp och svarade direkt, " omg kul!!, men du kommer inte tro mig när du får veta vem jag sitter brevid nu , som jag även är tillsammans med ! :D muaha xx yasistah" , hon ville veta via mms så jag tog ett kort.

Jag skickade bilden men fick inget svar , hon hyperventilerade säkert. Plötsligt ringde mobilen , jag måste byta ringsignal. 
- omg omg omg omg!! du driver sistah!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
- Varför skulle jag? , sa jag och log.
- Omg , omg , lemme talk to ur man! Jag gav telefon till Justin och han sa hej. Man hörde ett högt skrik och jag började asgarva. Justin snackade kanske en minut sen la han på. 
- Vilket fan, vem var det ? frågade han och skratta.
- Min syster som är jätte snäll och heter Josefin , som förövrigt kommer hit.. sa jag snabbt. Han spärrade upp ögonen och stirrade.
- Haha , ta det lungt! Hon är snäll somsagt. Lite bara lite galen i dig. 
- Ah , verkligen lite, sa han och tog min hand och kysste den. Jag fnittrade lite och helt plötsligt kom en doktor in.
- Justin du kan nu åka hem , men du måste ta det lungt i två veckor så revbenet läcks. Han nickade och vi gick hem.
TVÅ VECKOR SENARE , JUSTINS PERSPEKTIV
Äntligen så kunde jag röra mig, haha. Men vi skulle till flygplatsen och hämta upp Dani's halvsyster. Väl på flygplatsen så var det massa paparazzis . Dom tog lite kort på mig och Dani. Dani sprang iväg. Jag fattade inte först men sen hörde jag ett skrik som sa" OMG JUSTIN!" , sedan kände jag något som kramade om mig. Jag kramade tillbaka. Sedan åkte vi tillbaka, väl hemma så kollade vi på en film som hetter typ Eclipse, Sedan så ringde jag en kille som både Dani och Josefin älskade.. Tio minuter senare så knackade det på dörren , och instigande kom...
____________________________________________________________________________________________________
Muhaha vem kom in ? kommentera vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hallå lilla du man får inte sluta ett kapitel sådär!!!! Åh, nu kommer jag att längta ihjäl mig tills nästa!! Skitbra!!

2011-01-04 @ 22:10:49
Postat av: josefin

Meer :)

Blir glad av den här novellen, för jag är med hihi:)



kan inte vänta till nästa:)

2011-01-05 @ 00:54:22
URL: http://josefinsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: R E B E C C A

Haha jag jag vet, sjukt! :)

Förlåt men jag fattar inte riktigt med dom här kapitlerna "sagorna" kan du inte förklara vad det är du gör..



Kram

2011-01-05 @ 18:54:34
URL: http://beccabloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback