YOU AND ME FOREVER : PART 14

Josefin : du kmr vara med asmycket i novell 15-17 trorjag ;)

Vi satt så och pratade en stund om honom och mig. Men ingenting om mig är särskilt intressant, förutom det om Celeste kanske.. När han frågade om mina syskon så sa jag att jag hade en lillasyster som heter Celeste och en storasyster som heter Josefin , fast att Josefin bodde i Sverige för hennes pappa är svensk. När jag berättade om Celeste så började jag gråta då höll han om mig hårdare och hade hakan på min hjässa. Han skulle precis kyssa mig när Justin kom in! VAFAN!
JUSTINS PERSPEKTIV
När jag såg henne nästan kyssa Soulja Boy , så blev jag så förbannad. SOULJA BOY SKA DÖ!
_________________________________________________________________________________________________
JUSTINS PERSPEKTIV
Jag sprang fram mot dom och slet bort Dani från Soulja och gav honom en rak höger. Man hörde hur Dani skrek till men , vem fan bryr sig ? Han slog mig hårt i magen och jag föll ner mot marken. Jag tog mig upp och försökte slå till honom , men han var för lång. Han tog ner mig på marken. Jag kände en spark mot magen kanske 7 gånger och en mot huvudet och sen blev allting svart..
DANIELAS PERSPEKTIV 
Vafan.. Mitt hjärta stannade när han slöt ögonen.
- Justin , vakna! skrek jag. Vafan JUSTIN!! Jag gav Ramone en bitchblick och sen ringde jag 911. En ambulans kom och sedan åkte vi in till sjukhuset. Han fick hjälp direkt fast det var fullt , bara för att han var Justin Bieber. Jag gick fram och tillbaka i korridoren utanför Justins rum. När jag hade väntat i kanske en timme så bästämde jag mig för att gå snabbt till Starbucks som låg brevid. När jag gick ut från sjukhuset så var det massa paparazzis som fotade mig , och ställde frågor om mig och Ramone och Justin. Jag beställde snabbt en frappucino med kolasås och grädde och sen gick jag tillbaka till korridoren som Justin hade sitt rum i. Jag satte mig på golvet och drack sakta. Jag hörde hur en dörr öppnades och jag drog upp huvudet. Inte Justins rum. Jag började gråta. Det hade snart gått två timmar. Jag gick ner till cafeterian i närheten och köpte en Us Weakly och gick tillbaka igen. När jag bläddrade runt så stog det om min och Jasmines video plus en stillbild från videon och en bild på Justin och Miley tillsammans. Jag läste om det och suckade, det stog att jag inte kände Justin och att vi ville bara vara i centrum, sure asså.. En dörr öppnades och det var Justins rum.
- Är du Daniela ?
- Ja, sa jag snabbt och ställde mig upp.
- Justin har fått hjärnskakning och ett brutet revben tyvärr..
- OMG... sa jag tyst. Kan jag få gå in? Han tvekade ganska länge innan han öppnade dörren. Justin låg där och sov. Jag satte mig brevid.
- Förlåt Justin, jag skulle inte ha varit med Soulja , inte gjort videon och framförallt inte dumpat dig.. sa jag tyst och jag kände hur tårarna blev fler.
- För..låt.. Da..ni.. hörde man tyst.
- Förlåt för vad??
- För.. att jag var.. otrogen. Jag fick fler tårar för jag tänkte på Miley och Justin tillsammans. Sedan sa han : allt är mitt fel, jag har förstört allt, jag förstår om du aldrig vill se mig mer.
- Du har inte förstört någonting!
- Jo allt , men vet du ? Jag.. älskar dig. sa han och log lite smått.
JUSTINS PERSPEKTIV
- Jag...älskar dig, sa jag och log. Dani's ansiktsuttryck ändrades från ledsen till otroligt glad.
- Jag älskar dig också Justin , sa hon kysste mig. Vet du vad jag satt och sa ute ?
- Nej.. sa jag tyst.
- I close my eyes and i can see a better day i close my eyes and pray.. ( remember att pray inte fanns denna tid..)
- Det skulle kunna bli en låt, du sjunger amazing..
____________________________________________________________________________________________________
VÄRLDENS SÄMSTA NÅÅÅÅGONSIN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome!! mera :D

2011-01-03 @ 22:38:04
Postat av: Julia

Väärldens BÄSTA!haha meer :D

2011-01-03 @ 23:20:48
Postat av: Anonym

haha det ksk ska hända ngt mellan justin o miley igen de va intressant XP

2011-01-03 @ 23:59:59
Postat av: josefin

Längtar tills 15-17 kommer ut.



För jag vill läsa såklart också när jag är med :)

2011-01-04 @ 00:38:27
URL: http://josefinsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Du har bara så fel! Det var ju skitbra! Tummen upp:D

2011-01-04 @ 09:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback