YOU AND ME FOREVER : PART 12

 Vi kollade på  Beverly Hills 90210 boxar , den gammla. Mitt favorit program.
- ohmygosh, dylan är föööööööööööööööör snygg , sa Jasmine.
- Jag veeeet! suckade jag och sedan så kollade jag på klockan, den var redan halv tolv på natten! Vi hade kollat beverly hills i kanske 5-6 timmar! Vi gick upp och borstade tänderna. Sedan somnade vi snabbt
________________________________________________________________________________________________
DANIELAS PERSPEKTIV
Vi vaknade klockan två . Vi gick ner och åt flingor och pratade lite. Min mobil hade gått i två delar , det var endå bra , den sög. Jag dushade och sen dushade Jasmine. Jag drog på mig mina kläder.

Jag satte upp mitt hår i en lösknut och sedan drog vi. Vi skulle endå få sminket och håret rätt sedan. Vi tog Jasmines bil till studion. Utanför var det massa paparazzis, tur att jag hade solglasögonen på mig , jag ser mobbad ut osminkad!  Där inne fick jag håret lockat och en fläta i luggen. Sedan blev jag sminkad. Jasmine's hår plattade dom och sedan sminkade dom henne också. Vi stog berädda att komma ut . Jag skulle snacka själv i kanske 5-10 minuter sedan skulle Jasmine vara med.
JUSTINS PERSPEKTIV
Jag bläddrade runt bland kanalerna tills jag såg att det var Ellen.
- Nu välkomnar vi in Daniela Romano! WTF! tänkte jag och höjde ljudet. Gud vad fin hon var. Just ja, hon skulle vara med på Ellen..
- Hej , Ellen . sa Daniela glatt.
DANIELAS PERSPEKTIV
Jag gick ut och satte mig i fotöjlen brevid Ellen.
- Hej Ellen , sa jag .
- Tjenare du , sa hon och alla skrattade typ. Sedan fortsatte hon: Hur gammal är du Daniela?
- Jag är bara fjorton , sa jag och log. Btw du kan kalla mig Dani. Då skrattade alla också, vad var det som var så roligt egentligen ?
- Okey , men du det sägs att du har varit tillsammans med Justin Bieber, är det sant?
- Ehhm.. jag hänger med många killar..
- Som Justin Bieber ?
- Ehm.. Killar bara, sa jag och alla skrattade. Vi snackade lite om Celeste och sedan frågade hon massor av frågor. Sedan kom Jasmine ut.
- Så ni brudar , ni la ut ett klipp igårkväll till Justin där ni sjöng. Så jag antar att du är tillsammans med Bieber Daniela?
- Inte längre, sa jag tyst.
- Vi kollar på klippet . sa Ellen . När klippet var slut så började alla skratta och jag och Jasmine såg ganska rädda ut , tror jag. Jag och Jasmine var tvugna att snacka om klippet ett tag.
- Daniela , är du en Belieber?
- Asså , jag var det. Men inte längre. Min största idol , som jag haft i kanske 4 år är Soulja Boy!
- Jaså ? Han är nämligen här, visste du det? Mina ögon blev stora som golfbollar och jag stirrade bara på henne. Alla började skratta , Jasmine också. Soulja Boy kom ut och jag tog händerna för munnen och han kom fram till mig och drog upp mig från fotöljen. Han kramade om mig och jag tog upp ena benet som man gör typ , när man är lycklig. Massa i publiken sa " Aaawww" och jag log skit stort. Han satte sig i min fotölj och tog mig i hans famn.
- Hah ahmagash , sa jag och tog händerna för ansiktet.
- Det var du inte beredd på va ?
- Verkligen inte! sa jag och log skitstort. DeAndre , som soulja boy heter på riktigt, fick också frågor. Fan vad najs att han var här. 
 - Nu ska Daniela sjunga Teenage Dream.
- Vah ? sa jag ganska högt. Ellen ledde upp mig mot scenen och jag hade ju inge val.. Jag bytte några ord i texten så det blev orginellt.


DANIELA.

JUSTINS PERSPEKTIV
Gud vad fint hon sjöng.. Gjorde hon i hatvideon också. Men varför satt hon i Souljas knä ? Fuck him! Teenage Dream var en av mina favorit låtar, stämde så mycket på hur jag kände för henne. Jag vill ha tillbaka henne , men vet inte hur.
___________________________________________________________________________________________________
KOMMENTERA.

Kommentarer
Postat av: nicole

Mer!

den är grymt bra och jag vill bara läsa mer!!!

:'D

2011-01-02 @ 18:23:25
Postat av: Evelina

Meer! Nu är det ju spännande!

2011-01-02 @ 19:20:48
URL: http://saphiras.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer!! grymt bra!! :D

2011-01-02 @ 20:21:09
Postat av: Johanna

Helt amazing :D mer,mer måste veta hur det går ju!!!;)

2011-01-02 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback