IM ONLY ME WHEN IM WITH YOU : PART 3

Caitlin och grabbarna ville hem till mig. Men han Mitchie kunde inte för han skulle plugga och sen åka till typ New York. Vi kom fram till mitt hus och då såg han Ryan lite chokad ut.
- Vi är grannar! sa han och log stort.
- Nice, sa jag och frågade vart han bor. Han pekade mot ett halvstort gråtthus och jag nickade. Vi gick in och spelade Xbox. När det blev kväll så stannade bara Ryan kvar.
___________________________________________________________________________________________________
- Ehm.. ah.. va ska vi göra ? frågade jag och satte mig brevid han i soffan.
- I have no idea. Jag måste nog gå hem , trorjag. Jag nickade och kramade om honom sedan gick han bort till sitt hus. Värsta bra att skaffat kompisar som inte ens visste vem jag var.. Fast dom visste det nu ju, men whatever. Jag gick upp till mitt rum och kollade runt på twitter. Jag hade fått allas twitter namn. " Had a awesome day with @ChazSom3rs , @itsRyanButler and @GodsGirl8494. Nice people.. " . Jag skickade tweeten och sen hade jag inget att göra. Jag gick in på Ichat och kollade om någon var inne. Det var kanske 5 pers bara.några från twilight , Caitlin och Ryan. 
( engelska nu)
Hey Caitlin :D
Hii , wazzup?
Nothin', it's so boring here, haha .. u?
chilling with christian, boring to, lol.. can't i come over, and we can have a sleepover och somethin' ?
yeah sure, u can come by anytime :D
great, im there in 15 minutes, seeya!
Sedan loggade hon ut. Jag hade en typ säng för 4 pers så hon fick sova med mig. Jag gick ner och frågade Javier om vi hade cola. Han nickade och jag tog ut en 2 liters. Jag får aldrig dricka läsk annars, mamma och pappa tänker på att det är dåligt. Men nu var ju dom inte hemma, dom var ute på någon sak med Kellan.. Jag tog drickan upp och lite godis sen så kollade jag om några hade loggat in. Min fejkbästavän var inne, Christian Audigiers dotter ni vet? Usch hon är äckligt bortskämd. Jag sket i henne och hämtade några filmer, Nightmare at elm street, bara för att brorsan är med och Exorsisten. Två skräckfilmer, men jag älskade skräck, fast jag blev sjukt rädd. Men man får så mycket adrenalin av sånt. Det plingade på dörren så jag sprang ner. Jag öppnade och släppte in Caitlin.
- Hey, vi kan gå upp. Hon hade me sig ennu mer godis. Vi gick upp och hon kollade min data.
- Brooklyn, vi kan cama med Ryan! Vi satte på varandras cam och Ryan satt med Chaz.
- Hey butsy and chazminator, sa hon och smilade. Jag bara satt på stolen och snurrade fram och tillbaka medans dom snackade.
- Brooklyn, har du hört att Ryan tycker att du är en sexychick? sa Chaz och Ryan försökte få han att hålla tyst.
- Äh men det är lungt Ryan, Brookly tycker samma, sa Caitlin och skrattade.
- Men Caitlin!!!!!!! ´Jag suckade och hämta filmerna. Vilken ska vi se ? Hon pekade på Exorsisten och jag satte i filmen.
- Vilken ska ni se? undrade Ryan och vi svarade.
- Caitlin vågar inte se med mig själv så ni kan la komma över? frågade jag och gjorde puppyeyes. Dom nickade och kom hit fem minuter senare
________________________________________________________________________________________________
Meningslöst kapitel..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men bättre än inget :D Jättebra!!!1:D

2011-01-15 @ 12:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback