IM ONLY ME WHEN IM WITH YOU : PART 5

Vi väkte dom andra och dom fick det stressigt, vi hade skola liksom. Vi åt snabbt sen så åkte vi min bil till skolan.
- Sätt på radion Brooklyn , sa Caitlin. Jag gjorde som hon sa och det spelades Crawl, med Chris Brown.
- Yeah baby! Sa Caitlin och vi sjöng med högt och skrattade. Killarna kollade konstigt på oss men vi fortsatte endå.
_________________________________________________________________________________________________

Vi bästemde oss att dra till stranden efter skolan. Det var sjukt varmt ute. Vi skulle ha vår avslutning imorgon och sen hade vi hela sommaren framför oss! Vi alla åkte hem till mig fast killarna fick springa hem till Ryan. Caitlin lånade en svart bikini och jag en turkos. Sedan hoppade vi in i bilen och hämtade grabbarna. Dom hade bara på sig badshorts och ingen tröja, damn.. Vi körde till stranden. Jag och Caitlin la oss och sola medans grabbarna bada.
- Ryan har typ världens hetaste kropp!!, sa jag och satte på mig solglasögonen.
- Haha njaa, sa Caitlin och skrattade. Hlet plötsligt kände jag en blöt kropp som höll om mig och när jag öppnade ögonen så såg jag Ryan. Jag vände på huvudet och Chaz gjorde samma på Caitlin. Dom sprang emot vattnet.
- Ryan slääppppp!!! Asså seriousy jag biter dig annars. Han skrattade och släppte mig i vattnet.
- Din jävel! skrek jag och tröck ner han under vattnet. Han drog ner mig under vattnet tillsammans med honom. Jag fick lite panik så jag försökte komma upp. Han höll i mig för hårt. Så jag sparkade lite löst mellan hans ben och han släppte mig.
- Hah förlåt, men ja fick panik..
- Du kunde sakt de !
- Ah under vattnet sure... Caitlin och Chaz hade gått upp igen , så det gjorde vi också. Jag la mig brevid Caitlin. Fan vad törstig jag var!!
- Nån som följer med mig och köper vatten?
- Sure, sa Ryan och vi gick iväg.
- KÖP ÅT MIG OCKSÅ! Skrek både Chaz och Caitlin. Ryan tog min hand och jag kolade på honom och log, men jag tog inte bort handen. Just då kom tre apaprazzis och tog kort. Vafan gör dom här`?!
- Ryan, släpp handen och var normal.
- Varför? Jag pekade på dom och han släppte.,Vi köpte drickorna och sen gick vi tillbaka. Jag satt mig upp. Jag tog fram min piod och satte i Mine med Taylor Swift. Utan att tänka mig började sjunga " Do you remember we were sitting there by the water you put your arm around me fort the firt time, you made a rebel of a careless mans careful daughter. you are the best thing thats ever been mine". Helt plötsligt känd ejag en arm om mig. Det var Ryan såklart. Jag log och lutade mitt huvud på hans axel. Precis som i låten..
- DU sjöng asbra btw, sa han och jag blev chokad.
- Vadå sjöng?
- Jamen du sjöng ju den där Taylor Swift.. Jag tog händerna för ansiktet och skämdes. Han pussade mig på kinden och jag tog bort händerna. Jag kollade på honom och skulle precis kyssa han när massa paparazzis kom. Great.
- Guys, vi måste dra. Dom såg och vi åkte hem igen. Alla gick hem till sig och jag tog en dush. Sedan spelade jag lite Xbox med Kellan.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra!!!:D

2011-01-15 @ 21:33:20
Postat av: Anonym

ASbraaaaaaa

2011-01-17 @ 15:59:37
Postat av: Johanna

GRYMT BRA!

Snällaa! Jag är ett enormt fan av kellan lutz med :D

2011-03-01 @ 17:34:20
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: leyluzz

När kmr nästa del :P

2011-04-17 @ 17:26:04
Postat av: sarah ehrndal

jättebra!! snälla fortsätt!!

du skriver asbra noveller!! skriv mera!:D

2011-06-14 @ 17:21:04
URL: http://sarahehrndalz.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit bra ja mena jättebra mer

2011-06-19 @ 18:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback