YOU AND ME FOREVER : PART 23

- Aaawww.. sa jag och kastade mig över honom. Jag kysste han och sen avbröt han.
- Det finns en till sak. Jag öppnade och blev stum
________________________________________________________________________________________________



 DANIELAS PERSPEKTIV
Vafan, är det en förlovningsring?! Jag är bara 15!
- Öhm.. Justin.. jag tänker inte förlova mig med dig..
- Trodde du att de var en förlovningsring ? Om jag skulle fria så skulle jag göra det mycket mer romantiskt.. Han tog ringen och satte den på mitt vänstra ringfinger. Nu är du bara min, föralltid. Jag var helt tyst och kollade på ringen. Den var verkligen vacker.
- Asså, Justin ja kan inte ta emot det här, folk kommer ju se det och då kommer konsekvenserna..
- Daniela. Jag vet att alla paparazzis kommer se det och ta kort. Men bry dig inte. För det är du och jag föralltid. Jag kramade om honom och kysste honom. Han tog in tungan i min mun. Vi låg där i ett tag tills våra föräldrar kom in genom dörren. Vi slutade och mamma fnissade. Vi fortsatte kolla på tv tills Disney slutade. Då gick Justin upp och jag satte mig brevid mamma vid köksbordet.
- Var det en bra födelsedag ? frågade hon och log.
- As bra , sa jag och vred lite på ringen. Han lev helt förskräckt och stirrade på den.
- Daniela! Du är för liten för att förlova dig!
- Men mamma chilla. det är bara en ring.. jag skrattade lite och sedan gick jag upp också. Justin hade satt på en film så vi kollade på den. Vi la oss i sängen.
- Justin.. kommer vi förlova oss någon gång ?
- Det är väl klart älskling. Vi kommer få tre barn också, sa han och skrattade.
- En son först så kan den skydda tjejerna sen , haha.
- Precis, sa han och log. Han blundade och nästan direkt höra man tysta snarkningar. Jag började göra små mönster med fingret på hans bröstkorg och över hans sixpack. Man hörde lite " mhm" ibland, men han sov ju. Sedan la jag mig brevid och tog hans armar om mig. Han vaknade och kysste mig på huvudet sedan somnade vi båda.

Jag vaknade av att Justin snarkade högt. Så jag hoppade in i dushen och dushade. Sedan så gick jag för att byta om. När jag hade fått på mig trosorna så vände jag mig om för att kolla om Justin sov. Han satt på sin säng och stirrade på mig. Jag började småskratta och sen tog jag på kläderna

its kenza, but now daniela.
När jag fixat klart mig hörde jag en duns .

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Vill veta vad som hände!!! Super bra!!:D

2011-01-13 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback