YOU AND ME FOREVER : PART 10

Justin filmade allting , så jag kunde se sen. Efter träningen så körde vi till Burger King för att beställa mat. Jag tog något med kyckling och Justin en whopper eller vad det hette. Jag brukar aldrig äta på sånt jag jag bara tog nåt. Vi körde hem och åt.

________________________________________________________________________________________________
När vi hade ätit så hörde vi en signal , som var min mobil " Hopped up out the bed , turn my swag on " ( ine whip my hair, utan turn my swag on med souljaboy :P) .
- Hallå ?? sa jag .
- Heeej gumman , du kan komma hem nu! Tur.. det var mamma.
- Okej , hur är det med farmor? Hon sa att det var bra och sen la vi på. Jag sprang upp och tog min väska och packade ner smutstvätten.
- Vart ska du babe ? frågade Justin , som nu hade tagit ner väskan åt mig.
- Hem , mamma är hemma. Han svarade inte utan kramade om mig bara och kysste mig , sedan så sa vi hejdå . Jag gick snabbt hem och när jag kom fram så var min bästavän och kusin där! Jasmine ( jag vet hon verkar asbitchig men inte i denna.!
- Oh my gosh! Hey! sa jag och släppte väskan och kramade om henne.
- Heeey giirl . sa hon och kramade tillbaka. Jag hade saknat henne skit mycket! Det var typ 4 månader sen vi sågs sist. Jag bytte om till ett par shorts , ett svart linne och en röd bondeskjorta. Jasmine hade ungefär lika fast en blå. Sedan gick vi på ett fik , jag tog lite kort på Jasmine och sen så fick jag ett sms. " Hej älskling , vad gör du ? xx Justin " " Sitter och fikar med min kusin , som även var med i Baby musikvideon ;) xxDani " Han svarade inte så vi snackade om lite allmöjligt.
- Btw , vem smsade du med ?
- Justin, vi är typ tillsammans .
- naaw , han är ju skitsnäll. Men knappast min typ , sa hon och skrattade. Jag skrattade också . Jag hatade när folk sa att hon var bitchig för det var hon verkligen inte! Hon var grymt snäll , plus att hon har en pojkvän så varför oroa mig för Justin`? " Jahapp , ni är lik varandra , du och Jasmine :) Btw jag kunde inte ses ikväll jag måste göra en sak, privat ;) " . Jag svarade okej bara och sen så fortsatte jag och Jasmine att prata.
Justins perspektiv
Jag tog bilen och körde mot Miley. När jag plingade så¨öppnades dörren direkt. Hon drog mig mot en soffa där hon började kyssa mig. Jag drog mig inte ifrån. Vi var ju här för att ha sex . Hon drog sina naglar över min rygg. Jag kysste henne mer passionerat och intensivt. Hon la sig ovanför mig och drog av mig tshirten. Hon kysste mig från halsen och neråt. Jag stönade om bet mig i läppen.

Jag drog av henne hennes tröja och knäppte upp bhn. Jag fick inte bort ögonen från hennes bröst, omg. Jag smekte dom och drog av hennes byxor. Sedan drog jag av mina egna. Hon tog sin hand i mina kalsonger och smekte försiktigt. Sedan drog on av dom och hennes trosor.
- Vänta kondom , sa hon och tog fram en. Hon satte på mig den och sen tog jag in den. Jag hade verkligen känslor för Miley , men det var verkligen kärlek vid första ögonkastet med Dani. Jag drog ut den och tog på mig mina kläder. Helvete hur skulle jag förklara det här ? Dessutom med Miley ...
__________________________________________________________________________________________________
Tur att Jasmine är kusin med Dani! Gick lite fort fram men aja :P
Btw , om ni gillar mina noveller så kommnetera det. sno bara inte! en blogg skrev typ exakt lika dant om det med halsbandet, vilket var astaskigt. För att min gammelmoster har bröstcancer och min farmor dog i lungcancer plus att min låssasmorfars systers man har lung och hals cancer. och hon lilltjejen hade cancer. Så jag skrev lite om vad som skulle hända om min gammelmoster dog. Fast inte dte med Miley , men det skulle kännas så. Så ta helst inte mina idéer för det ligger verkligen tankar bakom.

Kommentarer
Postat av: Johanna

javet,jag läser oxå den novellen och när dt stod typ samma sak med halsbandet blev jag väligt förvirrad innan jag kom på att dt var en annan novell.

men som sagt skitbra, men vad taskig justin är mot dani:(

2011-01-01 @ 13:21:15
Postat av: Anonym

den var jätte bra och mycket drama det är kul att läsa!!

skriv mer:)

2011-01-01 @ 13:59:49
Postat av: Anonym

meraa!! fast vad håller justin på med nu då?! haha :D

2011-01-01 @ 15:57:44
Postat av: Anonym

FUCK JUSTIN!!

2011-01-01 @ 16:30:52
Postat av: Anonym

Haha, fett roligt!! Annorlunda älska den...

2011-01-01 @ 23:16:34
Postat av: Julia

ASSO OMG! oftaa? Justin har sex med Miley? whaaat? där gick det vilt till...

2011-01-02 @ 00:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback