LITE OM JAG DÅ SOM SKRIVER HÄR

Nu tänkte jag skriva lite om mig själv och lägga ut lite bilder på mig och mina goa vänner, dom flesta bilder är typ missbildade men jag vet att ni gillar't , hoppas jag . kan ju vara kul för er att se eller något :P
Jag heter då Maja och är endast 12 år. Jag har dansat i 5-6 år och sjungt enda sen jag kan minnas. La tillcohmed ut på yotube men tog bort sen ,men funderar på att lägga ut igen. Jag har ridit i kanske 5 år , men slutade i sommras för att jag fick gå med nybörjare så jag skulle få göra samma sak all over again. Sedan ääääälskar jag att baka :D Men sedan älskar jag att ta bilder på andra , när dom modellerar, så om ni vill kan ni ju bara boka tid , 20 spänn :D hah. Justin Bieber hörde jag första gången 2008 på youtube och då skickade jag länken til en kompis som heter Ella. Jag skrev typ " shit vad sööt! han sjunger asbra!!" och hon tyckte då desamma. Sedan dess så har jag lyssnat på honom 24/7 nästan. Så ja jag älskar honom över hela mitt hjärta. Jag har ristat in JB pretty big på benet. Han betyder allt för mig. Ones a Belieber , always a belieber.
I THROW MY HAND UP IN THE AIR SOMETIMES SAIYN BIEBER I GOT YOUR FEVER!
bäst just nu ( spotifylista )



Från vänster : Ellen , Selma , Karl, Maja,Sigrid, Axel, Tim och Clara sittandes
Min sköna klass , plus cplärare :) mattias saknas och jag för jag fotade :) lucia 2010.

Så ser jag väl ut nu , jag har tyvärr inga seriösa foton förutom skolfotot men det är heeeeeelt cp .


Ja de är jag de :P Om jag ska va ärlig så skulle jag kunna springa ut på plattan i sthlm och sjunga just nu. dansa kyckling dansen också kanske ;)

hare gött nu !


Kommentarer
Postat av: Julia

Är ni bara 10 st i klassen? :o<3

2011-01-06 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback