IM ONLY ME WHEN IM WITH YOU : PART 2

- Fjuttigt värre! Vårt hus hemma är typ två-tre gånger större!
- Yeah yeah , stop complaining! sa pappa och vi gick in. Klockan var runt 12 på kvällen och jag hade skola imorgon, great..
____________________________________________________________________________________________________

brooklyns outfit.
Jag vaknade av alarmet som pep till klockan nio. Jag hoppade in i dushen och sen fönade jag håret. Det var rakt men endå med mycket volym. Sedan klädde jag på mig. Fick bli en stickad tunika som min farmor har stickat, leopard tights från DASH ( kardashians märke) och vita converse. Jag gick ner och våran kock Javier hade gjort toast med tomat och brié ost. Jag och Javier kom bra överrens, han vet vad jag gillade. Jag åt mackan och drack juicen. Klockan var typ tio och skolan började halv. Kunde lika gärna dra snart. Jag borstade tänderna , sa hejdå till Javier och städerskan och sen drog jag. Jag hoppade in i min Range Rover och åkte. När jag kom fram så stirrade skit många , vissa gapade. Hellooo, jag är normal? Jag suckade och gick in. Jag gick mot rektorns kontor.
- Hej jag är Brooklyn Lutz, jag ska börja här . sa jag och log.
- Hejsan, här är din skåpnyckel och ditt schema. Ha det så bra här! Jag tackade och gick mot mitt skåp. När jag kom fram så stog det två tjejer och snackade. Jag låste upp skåpet och klistrade på shemat i den. Sedan la jag in väskan och böckerna , förutom spanska för jag skulle ha det nu.
- Hello new girl, sa en av tjejerna som var lång med mörkt hår.
- Öhm , hej? sa jag och kollade på konstigt på dom.
- Vad heter du ? frågade den andra.
- Vet du inte det? frågade jag chokat . Hon skakade på huvudet och jag började småskratta, äntligen någon som inte vet.
- Brooklyn Lutz, Kellan Lutz lillasyster? Ni vet han Emmett i Twilight? Ni då?
- Coolt! Jag heter Caitlin Beadles och det här är Payton. Jag nickade och gick mot spanskan. En av tjejerna följde efter, det var hon Caitlin.
- Vad ska du ha för lektion?
- Spanska, själv?
- Samma, sa hon och log. Jag log tillbaka och vi gick mot klassrummet.  Hon satte sig brevid mig i rummet och läraren kom in precis.
- Brooklyn, kom hit så kan du berätta om dig själv. Jag ryckte på axlarna och sen så började jag babbla.
- Öh jo jag är Brooklyn Lutz, vissa kanske inte vet vem jag är. Jag är då Kellan Lutz lillasyster. Jag är 16 och är nyinflyttad. Jag berättade lite mer och sen fick jag frågor om Kellan, som jag inte svarade på. Jag satte mig brevid Caitlin igen. Vi snackade hela lektionen, läraren brydde sig inte eftersom jag var ny.
- Ska vi äta lunch tillsammans?
- Visst, sa jag och vi gick mot lunchen. Euw, bara nuggets,hamburgare och pizza. Jag tog av salladen som man kunde ta och vatten . Caitlin började gå och sätta sig med några killar. Jag tvekade men Caitlin ropade att jag skulle komma så jag gick dit. Jag satte mig brevid henne.
- Okey boys. Det här är Brooklyn, och Brooklyn det här är Ryan,Chaz och Mitchie. Jag nickade och log och petade lite i salladen.
- Äter inte du den andra maten? frågade han som heter Chaz..
- Öhm nej. Gillar inte skolmat. Äter bara väl lagad mat av min kock Javier , sa jag och kollade ner igen.
- Wow, skrytarn! Som om att du har kock! sa han som heter Mitchie.
- Hallå det här är Kellan Lutz lillasyster! Alla kollade oförstående på henne. Emmett i Twilight? När hon sa det så blev dom lite förvånade.
Resten av dagen gick snabbt. Caitlin och grabbarna ville hem till mig. Men han Mitchie kunde inte för han skulle plugga och sen åka till typ New York. Vi kom fram till mitt hus och då såg han Ryan lite chokad ut.
- Vi är grannar! sa han och log stort.
- Nice, sa jag och frågade vart han bor. Han pekade mot ett halvstort gråtthus och jag nickade. Vi gick in och spelade Xbox. När det blev kväll så stannade bara Ryan kvar.
________________________________________________________________________________________________
Kommentera för mer :)

Kommentarer
Postat av: astrid

MEEEEEEEEEEERA :D

2011-01-14 @ 22:00:44
Postat av: Anonym

Bra! Kan du göra en om Christian sen? :pPpP

2011-01-14 @ 22:04:13
Postat av: OH

Moore =D

2011-01-14 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback