IM ONLY ME WHEN IM WITH YOU : PART 1

Handlar om Brooklyn ( Hope) Lutz och är en inte så  vanlig 16 årig tjej. Hon får ganska mycket uppmärksamhet. Eftersom hennes bror är då Kellan Lutz från Twilight filmerna. Brooklyn har mellanblondt långt hår, gröna ögon och lite småfräknar. Nu får ni läsa ! ( hittar ingen bra bild som kan vara"brooklyn)
_________________________________________________________________________________________________
- VARFÖR ?! VARFÖR SKA VI FLYTTA TILL NÅ JÄVLA CANADA !!?? skrek jag mot min mamma.
- Skrik inte! För Kellan vill ha en paus från kändis livet.
- Men wtf, han bor ju inte ens här! Finns förfan ju lika mycket fans där som här!
- Svär inte, men nu är det bestämt. Stratford heter stället
Jag suckade och sprang upp till mitt rum. Jag gick in på twitter och la ut ny tweet . " Moving to Canada , oh fun! Or not -.- PS. dont stalk my bro there, he's normal for god sake!" * TWEET* Kellan var i sitt gamla rum så jag gick till han.
- Synd att vi måste flytta sa jag och satte mig brevid han i hans soffa.
- Yeah, men jag behöver lite privat liv. Bor ju bara 10 tusen i hela Startford ungefär..
- Hah va lite, hahahha. Hoppas dom har en Louis Vuitton där! Han suckade och fortsatte kolla på filmen. Eclipse. Ego på hög nivå alltså. Det var endå ganska coolt att ha han som brorsa. Det enda han snacka om innan han blev känd var att vara med i filmer. He made it. Jag blir så stolt. Jag har fått ganska många vänner, men dom flesta är falska. Har faktiskt ingen äkta vän. Ingen alls förutom Kellan, som faktiskt är min bästa vän.
- Äh gå ut nu, ska ringa Rpattz för nya Breaking Dawn nu .
- Nej! Han suckade och lyfte upp mig . Kellan släääääääääääpppppp! skrek jag men han bara lyffte mig till mitt rum. Jag stampade med foten och muttrade när han släppte ner mig. Jag kollad epå klockan och såg att den bara var tre. Jag bestämde mig för att gå ut och shoppa någon väska eller ett par skor. Egentligen var det helt onödigt eftersom jag hade redan minst 300 par skor och lika många väskor. Jag bytte om till ett par svarta supertighta jeans, ett halvstort pösigt leopard linne som var genomskinligt och en grå kofta. Mamma klagade jämt på linnet , men det var sjukt snyggt om man hade en svart bh under. Sedan tog jag på ett par vita låga converse och en Louis Vuitton väska i brunt , sen drog jag.
- Brooklyn! Var är Kellan? Är Kellan och Ashley Green ett par?! Vart ska du Brooklyn?!, skrek alla paparazzis när jag kommit lite in i stan.
- Inga kommentarer, sa jag och tog på mina wayfarer.

Nästa dag.
Alla gick upp vid nio och sen tog vi planet mot Canada. Vårat privat flyg var skit nice. Typ tvrum, sovrum och en resturang. Värsta awesome för ett flygplan! Jag och Kellan sattt och garvade hela resan.
- K-E-L-L-A-N-L-U-T-Z = suger på halo reach!
- Du lillbruden, de får vi bli två om isåfall! Jag skrattade och tog en Xbox kontroll och Kellan gjorde det samma. Vi spelade hela tiden . Jag ägde han typ 10 gånger och han vann bara 1 .
- Ja vad säger man ?
- Jag var snäll! Ya know.. Jag mm:ade och sen var vi framme. Vi kom fram till huste och jag suckade.


- Fjuttigt värre! Vårt hus hemma är typ två-tre gånger större!
- Yeah yeah , stop complaining! sa pappa och vi gick in. Klockan var runt 12 på kvällen och jag hade skola imorgon, great..
____________________________________________________________________________________________________
Rätt lång? Jag ska fortsätta direkt, men kommentera vad jag borde endra eller förbättra om det är något !


Kommentarer
Postat av: Amanda

Enligt mig så ska du inte ändra nånting! Den är redan bra så som du skrev den(: jag längtar tills jag får se hur alla andra inläggen blir:D<3

2011-01-14 @ 21:30:00
Postat av: OH

Moore <3

2011-01-14 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback