MY ONE LOVE : PART 4

Nästa morgon vaknade jag av solljus från fönstret brevid sängen.

Jag ställde mig upp och väckte Christian. Han var sjukt taggad så han gick upp snabbt. Vi klädde på oss och sen gick vi upp till frukosten och hämtade mat. Vi satte oss och Victoria , Caitlin och Becca kom strax efter oss. Våra föräldrar satt lite längre bort. När vi ätit så var det dags att gå av båten och gå till hotellet.

- Kom igen seg arsel, skrek Christian och tog min hand och drog iväg mig mot hotellet.
- Christiaaaaaaan, ja kan inte.... springa! pustade jag och bara följde efter.
- Jo du gör det nu, c'mon girl! sa han och vi var framme nu. Jag slängde mig i en fotölj i lobbyn och andades ut och in flera gånger.
- Fy i helvete va jobbigt, sa jag och torkade pannan. Christian började skratta och nu hade dom andra kommit också.
- Jobbigt Payton ? frågade pappa och garva.
- Skoja inte ! sa jag och anadades ennu mer. När vi fått nycklarna till alla rum så såg vi att de bara va två . Alla tonåringar skulle visst dela och sen dom vuxna, great. Som tur så fanns det två dubbel sängar. En till mig och Christian och en till Caitlin , Becca och Victoria. Klockan hade blivit ett så vi bestämde oss för att gå ut och shoppa.

När vi gick runt där så hittade jag massor med kläder. Köpte nog minst 8 påsar med kläder och skor. När vi skulle ta en paus och köpa glass så kom några 12 åringar fram till Christian och vela ta kort. Inte så konstigt när han är Justin Biebers kompis. Sedan vela dom ha kort med Caitlin också. Sedan var det vår tur att beställa.
- Jordgubbs milkshake, sa jag och Victoria instämde.
- Chocolate chip milkshake te mig , sa Christian sedan. Caitlin skulle ha mjukglass och Becca en strut med mintglass. Vi gick mot stranden och satte oss vid en stor platt sten och drack/åt det vi köpt.
- Fatta vad kul det ska bli imorn, sa jag taggat och dom andra tjejerna började hyperventilera lite smått.
- Äh , ni är ju emd mig nu så varför vara så taggad ? sa Christian och la sig ner och blundade. Sedan lutade han med läpparna som ett tecken till att jag skulle kyssa han . Jag tänkte precis göra det men Caitlin hindrade mig. Hon tog istället en liten sten och tog massa glass och sand på den och tröck den mot hans mun.

- What tha .. sa han och satte sig upp. Han torkade sig runt munnen med handen och kollade på den. Han stirrade ihjäl Caitlin och vi andra brast ut i skratt

KOMMENTERA !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt bra!!:D längtar tills nästa!!:D

2011-02-09 @ 16:14:23
Postat av: berri

haha jätte bra gillar det där på slutet ;)

2011-02-09 @ 16:42:07
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Anonym

MERA!

2011-02-09 @ 17:56:07
Postat av: Jonas Lundstedt

Hej! Ville bara säga att din blogg är så otroligt spännande och bra! Åh älskar allt som har med Justin Bieber att göra ;) <3



Läs gärna min blogg om Justin Bieber och Jonas i ett homosexuellt förhållande. En minst sagt speciell blogg ;)

2011-02-10 @ 14:39:09
URL: http://justinandjonas.blogg.se/
Postat av: Hannah

skit bra men lite förrvirrad heter den you changed my life lr my on love? men skiit bra ialla fall

2011-02-10 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback