MY ONE LOVE : PART 5

- What tha .. sa han och satte sig upp. Han torkade sig runt munnen med handen och kollade på den. Han stirrade ihjäl Caitlin och vi andra brast ut i skratt
___________________________________________________________________________________________________________________
NÄSTA DAG
Jag vaknade vid nio av att jag var sjukt taggad.
- VAKNA! skrek jag och Caitlin ramlade ur sängen.
- Ajj... sa hon tyst och ställde sig upp. Vi tjejer gick in i badrummet med våra bikinis och Christian fick byta om själv ute. Som jag sagt till Christian så hade jag min gråsilvriga och ljusrosa bikini. Jag var först klart så jag gick ut till Christian som var klar för länge sen.
- Wow.. sa han och stirrade.
- Jag vet, jag är sjukt tjock. Han blev tyst och vände på sig så han hade ryggen mot mig. Jag blev orolig och satte mig brevid han.
- Sa jag något fel eller? frågade jag sen och han kollade upp.
- Du ljög nyss om det vackraste jag sätt i hela världen. Jag ordnade och satte händerna för ansiktet. Ooo , du rodnar ! sa han sen och skratta. Jag fnissade till och nu var resten klara.

När vi kom ner så var det sjukt stort. Vi gick direkt till en rushbana som man åkte i en ring med. Jag och Victoria skulle åka först.
- We're gonna die ! skrek hon och jag bara log. När den sakta började rulla mot nerförsbacken så log jag inte mer. Vi åkte ner och jävlar vad kul det var. När man kommit ner helt så var man i en hajtank. Fast det var ju glas runtomkring så det var ju inge farligt, men fortfarande läskigt.
- Coolt, sa jag och kollade runt.
- Som fan, sa Victoria och stirrade . Plötsligt kände vi någon komma bakom oss, det var Christian.
- Heey girls, sa han och log.
- Heeeey baby, sa jag och skratta. Plötsligt puttades vi rakt framåt när Caitlin och Becca kom efter Christian. Efter vi åkt den så körde vi en som gick rakt ner i ett stup typ. Christian åkte för och man hörde hur han skrek " MOMMY !!" . Sen åkte Victoria. Hon skrek somfan. Sen var det min tur. Jag var helt tyst , men fyfan vad äcklig den var. När jag kom ut så hade jag as ont i ryggen.
- PAYTON! skrek Sandy och jag vände mig om. Hon riktade en kamera mot mig så jag vinkade. Great nu kommer Christian lägga ut någonting på youtube. . Vi åkte massa mer sen var det solningsdags. Jag och brudarna la oss på varsin solstol. Christian hade gått för att hämta vatten och läsk.
- Payton! skrek mamma och kom fram. Vi måste åka ikväll, jag har jobb.
- Men what tha.. sa jag och satte mig upp.
- Inge klag nu, var glad att du ens fick följa med.
- Jaja.. sa jag och state på solbrillor. Jag vände mig mot tjejerna och vi började snacka. Sedan kom Christian och la sig också. Kunde verkligen inte slita loss ögonen från hans mage.
- Sluta stirra, du skrämmer mig älskling. sa han och skrattade.
- öm... vah ? sa jag och kollade på honom.
- Äh inget, sa han och tog på pilotbrillor. 

Det blev kväll och nu skulle vi åka. Jag kramade om Caitlin och Christian. Sandy filmade så jag ville inte kyssa han då. Hon stängde av kameran och sen kysste jag honom. Det hade varit awesome i Bahamas !

ALLA SOM VILL HA NÄSTA SKA KOMMENTERA, ANNARS BLIR DEN INTE SKRIVEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh så bra, längtar tills nästa del kommer :D

2011-02-10 @ 20:53:21
Postat av: Anonym

när ska justin vara med ?? as tråkigt att läsa om christian!

2011-02-10 @ 21:12:25
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:) nästa tack!;)

2011-02-10 @ 21:32:00
Postat av: Emma

har du twitter ?

2011-02-11 @ 14:36:56
URL: http://twitter.com/loveu989
Postat av: Anonym

Dina noveller äger ! Meeeeer

2011-02-11 @ 15:18:42
Postat av: Anonym

I LOVE IT!!! haha :)

2011-02-11 @ 18:55:28
Postat av: Anonym

As bra juh,mera ;)

2011-02-11 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback