MY ONE LOVE : PART 3

- Perfect. sa han och jag fnissade. Men jag måste packa nu, sa han sen. Älskar dig.
- Jag älskar dig med. sa jag och han la på. Jag log för mig själv . En helg med Victoria,Caitlin,Becca och Christian. Så amazing. Oj juste måste kanske ringa Victoria.

NÄSTA DAG
- We're going to Bahamas ! Oh yeah man, oh oh oh ! satt jag och sjöng medans vi åkte för att hämta Victoria.
- Payton, lugna dig, sa pappa och sucka. Jag suckade och vi hade kommit fram till Victorias hus. Pappa tutade och en glad Victoria rusade ut ur huset med en stor knallrosa resväska. Hon öppnade bakluckan och slängde i väskan. Sedan hoppade hon in genom baksätet.
- Hey ! Asså fatta jag är så taggad. Asså omg ! Bahamas liksom, yeah hoooo! sa hon snabbt och viftade med händerna.
- Säger samma ska som till Payton, lugna dig Victoria . sa pappa och skrockade. Vi började asgarva. Inte så konstigt klockan var ju 04:00 typ. Det tar lång tid med båt till Bahamas så vi var tvugna att åka jätte tidigt. Bilturen var helt cp. När whip my hair spelades var vi ju tvugna att just "whip my hair" .

När vi kommit fram till hamnen där båten stog - ska nog inte kalla det båt, mer fartyg- så stog Caitlin, Christian, Becca och Sandy där.
- Heeey, sa Caitlin och Becca och kramade om oss. Christian satt där och halvsura.
- Bry dig inte Payton, han är bara jävligt trött. sa Caitlin sen och jag nickade. Vi gick på båten(massiva fartyget) och gick till hytten. Jag och Christian hade samma hytt. Vi slängde in våra väskor och jag slängde mig på en av dubbel sängarna.
- Yeah man ! sa jag och blundade. Christian la sig brevid mig och somnade direkt. Jag la mig under täcket och tog täcket över han också. Sen somnade jag med.

Jag vaknade av att någon hoppade i sängen, självklart var det Christian.
- Vakna söting! sa han och hoppade ennu mer. 
- Jag är vaken, sa jag och gick upp. Vart ska vi ? sa jag sedan.
- Till middags buffén , sa han och log stort. 
- Jag ska bara fixa mig. Han nickade och satte sig i en fotölj och smsade medans jag fixade mig. Jag plattade håret och satt upp det i en hästsvans och drog på lite mascara. Sedan satte jag på mig andra kläder.

När jag var klar gick jag ut till Christian igen.
- Gud vad snygg du är, sa han och kollade på mig från topp till tå.
- Du med, sa jag och log. Han tog min hand och vi gick upp till dom andra som satt i resturangen och väntade på oss.
- Här kommer kärleksparet,sa Becca och dom skrattade. Jag rodnade lite lätt och satte mig brevid Victoria. Christian satte sig brevid mig. Det kom en servitris som undrade vad vi skulle ha. Vi beställde våran mat och alla tjejer tog samma. Tillochmed Sandy och mamma. Pappa och Christian tog entrecoté och pommes. Maten kom efter ett tag och alla åt och snackade . Christian höll min hand hela tiden då vi åt. Jag är vänsterhänt och han höger så det gick asbra, haha.

När vi ätit upp så bestämde vi att vi ungdomar skulle få vara ute i baren ett tag innan vi skulle sova, igen. Vi gick dit och alla beställde Shirley Temple som är alkoholfri såklart. Vi satt där ett tag tills vi bestämde oss för att dansa.
- Jag älskar den här låten! skrek Victoria när Barbra Streisand spelades . Ni vet Barbra streisand oooohohohooo ? Vi dansade rätt längde innan vi gick till sängs igen. Klockan var runt ett på natten ochv i skulle upp åtta för att gå av båten.

Nästa morgon vaknade jag av solljus från fönstret brevid sängen.

KOMMENTERA!
ganska duktig som skrev ett långt inlägg fast jag är sjuk :) men ska va hemma imorn också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är super duper bra!!!:D längtar tills justin kommer in i bilden ;)

2011-02-09 @ 16:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback