MY ONE LOVE : PART 2

hon heter numera payton, de blir enklare, pga av att ja ska lägga ut en video i part 5 så ah :)
Efter skolan så skulle Christian till en kompis tror jag så jag åkte hem
 ________________________________________________________________________________________________

- What should we doooooo ? frågade jag och hon sken upp.
 - Jag ska lägga ut en video på youtube. Jag ska bara sjunga oh holy night , sa hon och log. Jag började skratta och hon också. Jag visste vad hon skulle göra.


- OH HOLY NIIGHT AAAAAAAAAAAAAH! skrek Caitlin och jag började gapskratta. THE STARS ARE BIRGHTLY SHIINEE AAAAAAAAAH!
- hahah.. skratta jag och rullade på golvet. Hon fortsatte sjunga och jag fortsätte skratta.
- HAHAHAHAHAHA... *host*host* its hot. we ooh... sa jag när Caitlin riktade kameran mot mig. Hon tröck på avsluta och hon la ut klippet. Klockan var runt halv åtta så jag tänkte gå hem. När jag skulle öppna dörren så öppnade Christian och han kollade på mig med ett stort leende.
- Du ska ingenstans, sa han och kramade mig.
- Nehe okej, sa jag och skratta. 
- Nä för du ska med oss till Bahamas imorgon ! 
- Men skojar du ?!  Han bara log och kysste mig. Jag och Christian gick tillbaka till Caitlins rum och berättade vad vi skulle göra.
- Wait ? Så vi ska till Bahamas Atlantis Resort !? GRYMT!
- I know !!! sa jag och kom just på att jag kanske skulle gå hem endå och prata med mamma.
- Hörni, jag måste berätta för mamma, men vi ses imorgon . sa jag och kramade om Caitlin och kysste Christian ,sedan gick jag.

Jag kollade ner i marken medans jag gick. Jag sparkade på gruset och gick och gick. Fan att inte jag får köra bil , tänkte jag och insåg att jag var hemma. Jag småsprang mot dörren och gick in. Mamma satt som tur var vid tvn så jag satte mig brevid henne.
- Mamma kan inte jag få åk.. mer han jag inte med innan hon började prata.
- Åka med Christians familj till Bahamas , jo visst.
- Hur visste du ?! frågade jag chockat medans jag kramade henne.
- Jag och Sandy snackade imorse om det. Men du vet väl att det blir du,jag, pappa va ? Jag nickade .
- Kan inte Victoria få följa med ? frågade jag glatt.
- Det får du fråga Sandy. Hon kan nog ta Olivias plats, för hon vela inte åka till Bahamas. Idiot Olivia är, mumlade jag medans jag slog dom hem nummer. 
- Hej det är Caitlin. 
- Well hello.. Can i talk to you motha'? frågade jag och Caitlin skrek efter sin mamma. 
- Hej det är Sandy . 
- Jo hej det är Payton, Olivia ville ju inte följa med så kan min kusin Victoria följa med istället för henne ? Jag korsade fingrarna ( ni vet fingers crossed ist för håll tummarna?) 
- Jo men självklart ! Oh vänta Christian vill snacka med dig .. sa hon och plötsligt hörde man Christians röst.
- Heey baby, sa han och jag slog vad om att gjorde någon sexig min.
- Men tjaa sexi, sa jag och han skratta.
- Vad ska du ha för bikini med dig ? sa han helt seriöst. Men Christian! hörde man Sandy säga i bakrunden.
- En ljusrosa och grå har ingen annan, går de bra eller , haha ?
- Perfect. sa han och jag fnissade. Men jag måste packa nu, sa han sen. Älskar dig.
- Jag älskar dig med. sa jag och han la på. Jag log för mig själv . En helg med Victoria,Caitlin,Becca och Christian. Så amazing. Oj juste måste kanske ringa Victoria.

___________________________________________________________________________________________________________________
KOMMENTERA!

Justin kommer vara med i typ part 7 eller åtta. Men han kommer ju inte få feelings förens part 20 eller något :d haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wihoooo meeeer !!!

2011-02-08 @ 18:49:50
Postat av: Anonym

awesome!

2011-02-08 @ 19:35:50
Postat av: maja cp unge :D

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMAAAAAAGAAAAAAASHHHHHHHHHH, FUCKING AWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESOMEEEEEEEE, SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO COOL.



k, hahhahah..

2011-02-08 @ 20:03:23
URL: http://lantbruden.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men ändå suveränt bra!!!:D

2011-02-08 @ 20:45:06
Postat av: Anonym

mera ;)

2011-02-08 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback