MY ONE LOVE : PART 18

- Jag ska bara hämta frukost. sa hon och gick iväg. Jag snurrade runt på stolen och hon kom tillbaka med vattenmelon och en macka.
- Ge meeej !!! sa jag och kastade mig över vatten melons halvan. Jag tog en av skedarna och åt som fan. Plötsligt fick jag i halsen och fick en host attack. Jag hostade massor och Caitlin bara skrattade. Men sen tog hon också vatten melon och fick i halsen. Nu satt vi båda där och hostade som två idioter.



- Hahhahaha , du låter som en gås Caitlin ! halvskrek jag mellan skrattanfallen.
- Ska du säga, sa hon tillbaka och det blev tyst och vi kollade på varandra.
- Öhm.. ska vi sitta vid Ichat istället? sa hon tillslut och jag nickade. Shit vad goa vi är, haha.. tänkte jag och log för mig själv. Hon satte sig i sin komönstrade datafotöljstol (?) och jag drog in en till datastol, som såg lika dan ut. Hon logga in på Ichat och Justin var inne. Hon tröck på hans namn och plötsligt kom han cam upp så man såg honom. Han var så jävla fin. Han hade en grå mössa, en vit tshirt och en blå typ jacka. Så jäkla het. Åh så sitter vi här i as heta sovkläder. 
-Wazzup ? frågade han och snurrade fram och tillbaka på stolen. 
- Not much , ska typ byta om, sa jag och hämtade en söt kort klänning. 
JUSTINS PERSPEKTIV
- Stäng ner camen, ropade Payton och Caitlin tröck lite på datorn men jag såg fortfarande.
- Du stängde inte av va .. ? frågade jag och blinkade mot Caitlin.
- Självklart inte , sa hon och log. Jag småskratta lite men ögonen var på Payton... Payton hade bytt om klart och Caitlin låssades sätta på camen igen. Payton syntes och hon log stort mot mig.
PAYTONS PERSPEKTIV
Plötsligt ringde min mobil . Dolt nummer.
- Hallå ??
- Hej vi ringer från Atlanta Hospital. Det gäller din lillasyster.
- Jag kommer direkt.. Caitlin kollade oroligt på mig och jag förklarade . Hon sa till Justin och vi tog hennes bil till sjutkhuset.
- Tänk om hon är död ! skrek jag och tog händerna för ansiktet.
- Tänk inte så.. sa Caitlin och tog min hand. Jag försökte le men det gick inte. Det gick bara inte.. Vi kom fram till sjukhuset och frågade efter Olivia Burrows.
-  Våning 3 rum 567 sa hon och vi skyndade oss till hissen. Den kom direkt och vi skyndade oss mot rummet när hissen kommit upp. Vi hittade rummet och öppnade och nöär jag fick se henne. Brast jag ut i tårar.

KOMMENTERA
Uppdateringen har varit dålig. Men det finns inte så mycket att skriva om dom inte är tillsammans.. Men nu finns det ju det. Btw Olivia är typ 12 .

Kommentarer
Postat av: Emy

Jag har väldigt dåligt minne men skulle nån vara jätte snäll o skriva igen vad som hände med hennes lillasyster?;)

2011-02-22 @ 19:54:15
Postat av: Anonym

Meeeeeer kan inte väntaa !!

2011-02-23 @ 14:36:53
Postat av: Madde

MER!

2011-02-23 @ 16:52:21
Postat av: Anonym

OMG asbra!!

2011-02-23 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback