MY ONE LOVE : PART 9

När filmen var slut så skulle dom åka hem. Precis när dom gick ut så kom dom in 5 sekunder senare.
- Jävla orkan.. sa Caitlin och kom in igen. Kan vi sova här? frågade hon sen.
- Självklart. En får sova med mig och dom andra två på madrasser.
- Du och jag i sängen va? frågade någon.
_______________________________________________________________________________________________
Jag vände mig om och det var Chaz.
- Men oh baby, nej . Jag och Caitlin fattar du väl , sa jag och log.
- Buhuuu.. låssades Chaz gråta och kramade Justin medans han tjöt.

NÄSTA DAG.
Jag vaknade av något som slickade mig på näsan.
- Men vafan Chaz ! skrek jag och han hoppade ur sängen.
- Förlåt om jag vill att du ska vakna , men nu är jag helt jävla normal för min mamma brukar göra så ! 
- Haha din mamma ? Är det inte din hund.. ? frågade jag och kollade chockat på honom. 
- Jo kanske.. Men jag vet inte vad jag säger heller.. sa han och kollade på mig med en blick som sa " jag börjar asgarva snart". Jag brast ut i skratt och då vaknade Justin också.
 
- Vad skrattar ni åt ? mumlade han tyst och tröck ner ansiktet i kudden. 
- Åt din frilla. Du måste kolla. Du ser ut som en jävla jordnötssmör burk. sa Chaz helt lugnt när han drog på sig en tröja. 
- Vah !? sa Justin och kutade ut ur rummet. Men han kom tillbaka snabbt. Vart är badrummet ? frågade han . 
- Om du går ner för trappan och går till hallen så går du rakt fram och andra dörren till vänster.
- Okej, sa han och kutade ner.

Jag skakade på huvudet och jag och Chaz gick ner för att käka frukost. Där Caitlin satt med Christian.
- Vafan gör du här ? frågade jag kaxigt och öppnade kylen för att ta fram mjölk till flingorna Chaz tagit fram. 
- Hur roligt tror du jag har utan att vara med mina kompisar ?
- Du har Ariel. sa jag och hällde upp flingorna och mjölken och gick upp igen.  
- Payton! Nu är du lite barnslig. sa Christian. 
- Jag?! Är JAG barnslig ?! Fyfan det är ju du som hånglar sönder varenda brud du ser, och du tror att jag inte bryr mig?! skrek jag och Chaz och Caitlin såg så rädd ut så dom gick upp till mitt rum med frukosten. 
- Payton.. Jag vill göra slut ! 
- Fan det har varit slut länge! Jävla efterblivna jäkel. sa jag och just då kom Justin in. Jag sprang fram mot han och kysste han. Jag kände hur han besvarade den. Jag avslutade den snabbt och såg Christian sårade ansikte. 
- Nu vet du hur det känns. sa jag och tog mina flingor och gick upp. Jag hörde hur ytter dörren stängdes och hur Justin kom upp för trappan. 
- Vad hände nyss ? frågade han och stirrade på mig. 
- Bry dig inte om det, okej ? 
- Okej..  

KOMMENTERA. 
kort var den, men blir lång imorgon :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:D men det var väl lite onödigt att utnyttja Justin sådär...eller?

2011-02-14 @ 19:47:41
Postat av: Anonym

awesome!!!

skiitbra ju !

2011-02-14 @ 22:22:01
Postat av: Anonym

aHahhha skitbra, smart tänkt det där med JUSTIN xD<3333

2011-02-15 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback