MY ONE LOVE : PART 8

När jag kom hem så såg jag Christian sitta i soffan med huvudet mellan händerna. När han hörde hur jag stängde dörren så flög hans huvud upp. Han kom emot mig och stannade någon decimeter ifrån mig.
- Payton.. Det var hon som kysste mig jag svär ! 
- Jaha okej, så du märkte inte alls att hon tog kort ?
- Nej.. asså.. Jo.. Snälla Payton.. sa han och tog min hand.  
- nej


- Men snälla Payton..
- Men nej ! Asså du sårade mig som fan, och du tror att ett jävla förlåt räcker ?! Seriöst detta är fan andra gången du och Ariel har gjort detta, och jag ska fan inte förlåta dig nå mer. Nu ska du förfan dra hem och ha ditt roliga med Ariel. Tack och hej. sa jag och flera tårar rann ner för kinden. Jag torkade bort dom och öppnade dörren åt honom.
- Jag.. jag älskar dig Payton.
- Du jag är inte så säker på att jag säger desamma. sa jag och han gick ut med ett sårat ansikte. Jag stängde dörren med en smäll.

Jahapp vad ska jag göra nu då.. tänkte jag och gick mot mitt rum. Innan jag gick upp för trappan så slängde jag en blick på klockan och såg att den bara var fyra på eftermiddagen. Great. Jag gick upp och öppnade dörren till mitt rum. Jag gick in sakta och stängde sen dörren efter mig. Jag gick mot mitt badrum och kollade mig i spegeln. Jag såg ut som fan. Jag satte på kranen och fyllde händerna med vatten och tröck det mot ansiktet. Jag tvättade hela ansiktet rent från mascara. Sedan tog jag en handuk och tröck mot huden så det torkar. Sedan gick jag och bytte om till myskläder. Drog på ett vitt linne och ett par mörkblåa mjukisbyxor. Jag tog upp mobilen och tröck på knappen och drog sen fingret över skärmen så den låstes upp. 11 missade samtal och 17 sms. Samtalen var från Chaz och Caitlin, och smsn var bara förlåt sms från Christian. Haha loser, tänkte jag. Jag ringde upp Caitlin.

- Äntligen ! sa hon högt och jag småskratta. Hur mår du ? frågade hon snabbt efter.
- Bra. Fick ut min ilska iallafall. sa jag och gick ner för trappan mot soffan.  
- Haha det är bra det !
- Haha i know, men varför ringde du ? frågade jag sedan .
- Tänkte att du,jag,Chaz och Justin kunde ta och kolla på film. En typisk tjejfilm som både du,jag och Chaz älskar.
- Hahah awesome ! Men Ryan då ?
- Magsjukan.. sa hon och man hörde hur och gjorde ett fejk kvälj ljud. Jag snackade någon minut till med henne innan vi la på. Alla skulle komma hit om en kvart. Jahapp..

Jag gick mot frysen och hittade två Ben&Jerry burkar. 
- Bojah ! sa jag och gjorde ett ninja move. Jag tog ut burkarna och hämtade två skedar. Skålar sket jag fan i. Mer disk tråkar ut livet! Jag tog ut en flaska med cola också och fyra glass. Jag tog glassen och skedarna till tv bordet och gick sen ennu en vända för att hämta drickan och glasen. Precis när jag laggt ner allt så plingade det på dörren.  Jag gick dit och öppnade. Där stog dom tre.
- Hej baby, hur mår du ? sa Chaz och kramade om mig.
- Jag mår bra, sa jag och suckade. Jag kramade om Caitlin och hejade på Justin. Jag kände han ju knappt ? Vi gick mot soffan och jag satte mig i mitten av allt. Caitlin satte sig på min ena sida och Justin på den andra.
- Men Chazman då? Ska du dissa mig nu Payton.. Schysst.. Schysst.. Sa han på skämt och satte sig brevid Caitlin.
- Men älsklings Chaz, nej ! sa jag och kravlade över Caitlin för att krama Chaz. Han såg nöjd ut efter kramen och jag gick för att sätta i filmen.
-  Vilken film ? frågade Justin och log mot mig.
- Min,Chaz,Ryans och Caitlins film. Alltså den filmen vi alltid ser tillsammans. Mean Girls.
- Oh yeaah man ! sa Chaz och highfiva Caitlin. Justin började skratta och jag satte mig brevid honom igen när jag satt i filmen.

En bit in i filmen så kom Jingle Bell Rock.
- Come on ! Vi kör dansen, det gör vi alltid! sa Chaz och Caitlin ställde sig upp direkt.
- Payton kom igen!
- Snälla, jag hoppar över denna gång.
- Tråkarsel! sa Chaz och dom började dansa den. Haha fyfan vad roligt det såg ut när Chaz dansa, haha!
- HAHAHAH oh shit! hörde man Justin skratta och jag kunde inte låta bli att asgarva.

När filmen var slut så skulle dom åka hem. Precis när dom gick ut så kom dom in 5 sekunder senare.
- Jävla orkan.. sa Caitlin och kom in igen. Kan vi sova här? frågade hon sen.
- Självklart. En får sova med mig och dom andra två på madrasser.
- Du och jag i sängen va? frågade någon.

KOMMENTERA! as lång ju :D

Kommentarer
Postat av: ;)

Meeer!

2011-02-13 @ 20:04:44
Postat av: Johanna

Super duper bra ofc:D hahha vad kuligt :P

2011-02-13 @ 21:34:41
Postat av: Anonym

asbra!!!

2011-02-13 @ 21:44:00
Postat av: Anonym

as braa meer !!!

2011-02-13 @ 22:04:31
Postat av: amanda

Det är 19 februari också :)

2011-02-14 @ 02:49:23
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback