MY ONE LOVE : PART 7

- Vart är Christian ?
- Med Ariel.. mumlade Caitlin tyst. Ariel och Christian hade blivit onvaligt nära varandra nuför tiden.
- Dom får la ha ett bra liv då.. sa jag och tog upp mobilensom plingat till.
- WHAT THA FUCK ! sa jag högt när jag såg smst.

________________________________________________________________________________________________
Jag kollade på smst om och om igen. En bild när Ariel och Christian kysstes ,fyfan.
- Vad är det Payton ? frågade Justin tillslut. Jag skakade på huvudet och gav han mobilen. Hans ögon spärrades upp och räckte mobilen mot mig. Jag tog den och kollade igen. Jag brast ut i gråt och Caitlin tog mobilen. Sedan tog hon sin egen och ringde någon.
- Vafan Christian ! Vet du vad Ariel har gjort?! nästan skrek hon i telefon. Hon snackade ett tag till och la sen på. Hon gick mot mig och kramade om mig. Hur kan hon göra så? Hur kan han ?!
- Vännen , jag måste gå och snacka vett med den där skitungen. sa Caitlin och kramade om mig länge. Jag kramade tillbaka och ennu en tår rann ner för kinden. Caitlin tog sin bil och Chaz hängde med. Jag vet inte riktigt varför.. Antagligen för att få skjutsas hem . Nu var det bara Justin och jag här.
- Shawty.. Hur mår du ? fråga han och kramade om mig.
- Dåligt.. sa jag och suckade. Han kysste mitt huvud och kramade mig hårdare. På något konstigt sätt så blev jag alldeles till mig och började lé. Han backade ett steg och såg mig flina.
- Vad är det ? sa han och började också flina.
- Nä inget , sa jag och kollade ner i marken. Jag började flina ennu mer och han småskratta. What ? sa jag sen.
- Nothing. Men du ser söt ut. sa han och jag skratta.
- Du med. sa jag och sen kom Christian upp i huvudet. Jag glömde ju helt bort honom när jag var med Justin, och det här var första gången vi träffades.
- Hehe.. Ska du ha skjuts hem ? sa han sen och log på ett sätt som gjorde mig knäsvag. Damn..
- Sure.. sa jag och vi gick mot bilen. Vi åkte snabbt hem .

När jag kom hem så såg jag Christian sitta i soffan med huvudet mellan händerna. När han hörde hur jag stängde dörren så flög hans huvud upp. Han kom emot mig och stannade någon decimeter ifrån mig.
- Payton.. Det var hon som kysste mig jag svär ! 
- Jaha okej, så du märkte inte alls att hon tog kort ?
- Nej.. asså.. Jo.. Snälla Payton.. sa han och tog min hand.  
- nej
KOMMENTERA !

ganska duktig som skriver fast jag är med kompisar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Super duper bra!!! och fy för Christian och Ariel!! ;(

2011-02-13 @ 10:14:09
Postat av: Anonym

gaaaah meeeer !! :D

2011-02-13 @ 11:36:08
Postat av: Anonym

awesome!

2011-02-13 @ 13:43:10
Postat av: Julia

AWESOME! I love it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback