MY ONE LOVE : PART 6

Det blev kväll och nu skulle vi åka. Jag kramade om Caitlin och Christian. Sandy filmade så jag ville inte kyssa han då. Hon stängde av kameran och sen kysste jag honom. Det hade varit awesome i Bahamas !


TVÅ DAGAR SENARE
Jag vaknade vid halv tio och gick upp. Det var sommarlov nu och jag skulle ner till stan för att möta Caitlin som hade kommit hem också. Jag gick till min garderob och tog fram ett persikofärgat linne med spets i hela ryggen och ett par ljusajeansshorts. Sedan gick jag och borstade håret och lät det hänga. Sedan gick jag till min laptop och satte på den.Jga gick in på facebook och chattade lite med olika människor ett tag. Sen tröck jag upp twitter och såg att Christian hade lagt ut en video sen bahamas.


payton is the blonde.
- Åhh... suckade jag och stängde ner datan. Jag kollade snabbt på klockan och såg att den hade blivit kvart i ett. Jag sprang ner och tog på mig mina låga svarta converse och min väska.
- Mamma jag drar och träffar Caitlin! skrek jag .
- OKEJ! skrek hon sjukt högt tillbaka. Jag gick ut och gick mot busshållplatsen. Jag satte mig på bänken och satte i mina hörlurar i öronen och slog på Cody Simpsons låt All Day. Den är så grym. your like my favorite song on the radio,radio,radio. i could listen to you all day. your like a musicvideo,video,video i could look at you all day. nynnade jag och såg sen att bussen kommit. Jag gick på och satte mig . När jag kom fram så satt Caitlin vid fontänen med Chaz och någon till kille(?).
- Payton! sa Chaz och småsprang mot mig.
- Chazman! sa jag och hoppade upp i hans famn. Haha.. Chaz släpp mig. sa jag sen men han kramade mig fortfarande.
- Har ju inte träffat dig på typ fem dar ju ! haha.. sa han och släppte mig. Jag gick till Caitlin och den där killen och såg nu vem det var. Han alla snackat om men som jag aldrig träffat.
- Hey, jag är Justin, sa han och log.
- Payton , sa jag och statte mig mig brevid Caitlin.
- Soo.. sa hon för att bryta den tysnad som blivit.
- Vart är Christian ?
- Med Ariel.. mumlade Caitlin tyst. Ariel och Christian hade blivit onvaligt nära varandra nuför tiden.
- Dom får la ha ett bra liv då.. sa jag och tog upp mobilensom plingat till.
- WHAT THA FUCK ! sa jag högt när jag såg smst.

KOMMENTERA ! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Erkänn att typ Christian skrev att han ville göra slut med henne :( men iaf skitbra!!:D

2011-02-12 @ 11:44:00
Postat av: Hannah

skiit bra:) vem/ vad skrev "den" ?!?????? meer idag snälla

2011-02-12 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback