MY ONE LOVE : PART 20

Jag sjöng men slutade efter refrängen, jag kunde inte. Dörren öppnades och in kom Justin.
- Kom hit, sa han och öppnade armarna. Jag sprang och kände hans famn. Plötsligt började det pipa från maskinen.
______________________________________________________________________________________________
PAYTONS PERSPEKTIV
Doktorer kom in springandes och kollade blodtrycket. Dom stog där ett tag och försökte få liv i henne.
- Tyvärr, hon orkade inte mer... sa en doktor och jag brast ut i gråt.  Känslan av att veta att sin syster är död , är så jävla hemsk.

- NEEEJ ! skrek jag och sprang fram till där hon låg. Snälla syster, lev , snälla snälla snälla . Jag behöver dig. sa jag och kände hur en doktor drog i mig. SLÄPP FYFAN! skrek jag och han släppte. Justin kom och satte sig brevid mig och Caitlin, Sandi och Christian kom in springandes och kollade på mig med våta ögon, allihopa.
- Älskling, sa Sandi och kom och kramade om mig. Nu åker vi hem så vi inte sitter här och sörjer. Hon drog upp mig och skulle precis gå när jag föll ihop.
- Jag bär henne , sa Justin och jag kände hur hans armar kurades runt mig. Han ställde sig upp och jag borrade in mitt huvud i hans axel. Jag blundade och plötsligt somnade jag.

Jag vaknade av att sex stycken ögon kollade oroligt på mig. Jag satte mig försiktigt upp och kollade runt. Caitlins rum.
- Vafan jag måste ringa mamma ! kom jag på och letade efter min mobil.
- Mamma gjorde det.. sa Caitlin tyst och jag nickade som svar. Jag la mig ner igen och tog hennes stora isbjörns nallebjör och kramade om den.
- Vem fan vill döda en åttaåring egentligen ? Helt stört, sa Justin .
- Precis, sa Caitlin och Christian nickade. Vi låg och småsnackade om Olivia och sånt men jag orkade knappt. Inte alls egentligen.. Men det är bättre att snacka om det en att skita i det.

KOMMENTERA .
förlåt för uppdateringen och för att den är så kort. Men jag har ingen skrivlust alls, ingen alls. Men jag skrev en kort för er iallafall. Btw vad säger ni , ska dom gå på dejt snart ?

Kommentarer
Postat av: Julia

OMG, fick tårar i ögonen ;(, och JA, tycker att de ska gå på dejt :D

2011-02-28 @ 21:31:54
Postat av: Anonym

asbra

2011-02-28 @ 23:26:34
Postat av: Madde

Tårögd.. Känns så verkligt, förutom en sak... :/ Men det kommer gå över!

Min signatur:

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-01 @ 00:01:39
Postat av: Hannah

jaaa:9 mer

2011-03-01 @ 18:39:46
Postat av: Sarah Bieber Ehrndal♥

Forsätt!!!!:D

blev ju tårögd, tror jag fick någon tår också..:'(

den blir ju bättre och bättre:)

och jaa, de tycker jag:)

2011-06-14 @ 19:26:12
URL: http://sarahehrndalz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback