MY ONE LOVE : PART 17

- Hey Justin, sa han och dunkade han i ryggen. Ni vet såndär killkram ? :P
- Hey bro. sa Justin och log stort.
- Vem är denna skönhet ? frågade han och vände sig mot mig. Jag rodnade och fick fram ett Payton. Killarna skrattade och Usher gick mot studion med sin manager.
________________________________________________________________________________________________

NÄSTA DAG
Jag vaknade av Caitlin som sparkade mig i ansiktet med sina fötter. Jag ställde mig upp snabbt och kollade mobil klockan. 07:54 .. Great vad ska jag göra dom här timmarna medans Caitlin sover då.. tänkte jag och suckade.

Jag satte fötterna i mina tofflor och tassade försiktigt ut till köket. Jag tog fram mjölk ,flingor, en skål och en sked. Jag satte mig och åt och tänkte på Justin. Plötsligt kom någon in. Självklart Christian. Jag ställde mig upp och la disken i diskmaskinen och gick snabbt iväg.
- Payton.. sa han tyst och jag stannade. Jag vände mig om och gick mot honom.
- Ja vad vill du ? frågade jag och kollade på honom.
- Dejtar du och Justin? frågade han osäkert och kollade ner på golvet.
- Ja , vi gör ju det. sa jag och gick tillbaka till Caitlins rum. Jag smällde igen dörren och hon vaknade med ett ryck.
- Förlåt.. sa jag och satte mig i hennes data stol.
- Gör inget, men vad hände ?
- Christian kom och jag tål honom inte. Asså inge illa menat. Hon skrattade och satte på datorn.
- Jag ska bara hämta frukost. sa hon och gick iväg. Jag snurrade runt på stolen och hon kom tillbaka med vattenmelon och en macka.
- Ge meeej !!! sa jag och kastade mig över vatten melons halvan. Jag tog en av skedarna och åt som fan. Plötsligt fick jag i halsen och fick en host attack. Jag hostade massor och Caitlin bara skrattade. Men sen tog hon också vatten melon och fick i halsen. Nu satt vi båda där och hostade som två idioter.

KOMMENTERA
kort men det är solsidan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, meeer !!

2011-02-22 @ 01:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback