MY ONE LOVE : PART 16

När kanske halva filmen hade gått så tog han min hand och..
________________________________________________________________________________________________
..
kysste min kind. Jag kände hur den började hetta till om kinderna.

Filmen var klar och vi gick ut från salongen. Plötsligt så kom det massa paparazzis.
- Vem är tjejen Justin ?! ropade dom och tog massa kort.
- Ja är det din flickvän ?! skrek en och alla tog massa kort. Justin tog min hand och vi sprang iväg. Plötsligt så stannade han utanför någon skyskrapa.
- Justin varför stannade du ?
- Min studio är här så vi kan gå in här. sa han och drog in mig i skyskrapan som jag nu såg att det stog Island Records på. Paparazzisarna stannade utanför men tog fortfarande kort. Vi gick in i en hiss och Justin tröck på 24.
- What tha.. sa jag tyst och han småskratta. Vi åkte upp snabbt och när vi gick ut så satt Scooter och Kenny i en soffa och snackade. Vi satte oss i soffan brevid och dom tystnade.

- Hey bro, sa Scooter och Kenny nickade med huvudet som hej. Payton hette du va ? frågade Scooter och log.
- Japp, sa jag och log tillbaks.
- Så varför är ni här nu ? Det är ju din lediga dag. frågade Kenny
- Paparazzis. sa Justin och lutade sig bakåt och tog händerna bakom huvudet. Vi snackade ett tag tills Usher kom in och skulle visst spela in en låt.
- Hey Justin, sa han och dunkade han i ryggen. Ni vet såndär killkram ? :P
- Hey bro. sa Justin och log stort.
- Vem är denna skönhet ? frågade han och vände sig mot mig. Jag rodnade och fick fram ett Payton. Killarna skrattade och Usher gick mot studion med sin manager.

KOMMENTERA
as kort men två kompisar komemr vilken sekund som helst och det är ju inte så ku l för dom och bara sitta här ;)

Kommentarer
Postat av: The bieber dream

Hej! Först och främst tack så mycket för dina fina ord! :) Jag vill jättegärna länkbyta med dig, det känns om att man behöver det, liksom dela läsare. :) Jag lägger till din blogg nu! :) Kram.

2011-02-20 @ 12:47:16
URL: http://thebieberdream.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättebra :) Fast i slutet ska det väll stå:

Killarna skrattade och Justin gick mot studion med sin manager.

För nu står det: Killarna skrattade och Usher gick mot studion med sin manager.



Postat av: Anonym

asbraa

2011-02-20 @ 15:52:39
Postat av: Clara

Vart är din vanliga blogg? :)

2011-02-20 @ 16:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback