MY ONE LOVE : PART 15

- J..Justin.. Kan inte du sova här inatt? Mamma och pappa är inte hemma förens imorgon..
- Självklart, sa jag och pussade henne på huvudet.
- Bra


Vi la oss i hennes säng och vi båda somnade ganska snabbt. Jag höll inte om henne eller något. Utan det var mer som två polare som träffades.

På morgonen vaknade jag av någon som gick runt och sjöng.
- You make me feel like im living a teenage dream.. sjöng Payton samtidigt som hon smådansade runt genom rummet för att hitta kläder. Hon hade bara underkläder på sig. Damn.. Jag harklade mig och hon vände sig om.
- Oh .. sa hon och drog på sig ett linne.
- Äh men det gör inget. Ta av linnet du.. sa jag och bet mig i läppen.
- Åh in your dreams Justin. sa hon och tog en kjol med sig in i badrummet.

PAYTONS PERSPEKTIV
Bra nu har jag skämt ut mig för den finaste killen i världen.. tänkte jag och drog händerna genom håret. Jag flätade håret och tog det åt sidan . Jag drog på mig jeans kjolen som gick upp till midjan. Under den hade jag ett vitt linne. Jag drog på lite mascara och gick ut sen. Justin hade tagit på sig kläderna från igår kväll.
- Jag läre dra och byta kläder, men vi kan ses på stan om en halvtimme ? frågade han och log i förhoppning.
- Sure, sa jag och log. Han gick ner och jag hörde hur dörren smälldes igen.

Just ja, vart är mamma och pappa ? tänkte jag och gick ner för trappan. Jag kollade igenom hela neder våningen men ingen av dom syntes till . Jag gick upp för trappan och kollade igenom över våningen också.
- Mamma ! Pappa ! ropade jag men fick inget svar. Vart fan kan dom vara ? tänkte jag och kom på att våran källare hade gjorts om till ett filmrum. Där hade vi stor 62 tums tv med suraound ljud, tusentalsfilmer och en popcorn maskin. Jag gick ner dit men där var dom självklart inte heller. Jag gick upp till mitt rum med en suck och kollade min Iphone för att se om jag fått något sms. Självklart hade jag fått det. Otroligt onödigt att leta då..

Hej. Förlåt min sockertopp men jag och din mamma åkte på en spontanresa till Paris med Christian och Caitlins föräldrar. Vi kommer hem på lördag. Så du ska sova hos dom tills lördag somsagt.
Vi älskar dig! Puss
Mamma och Pappa.

Vafaaan! Inte hos dom. Att vara med Caitlin var ju det bästa som fanns. Men Christian.. Fyfan. Jag kollade klockan och om en kvart skulle jag och Justin träffas. Lika bra att dra eftersom jag var tvungen att gå dit. Jag tog på ett par svarta ballerina skor och min svarta Chanel väska som jag fått av Caitlin i födelsedagspresent. Sen gick jag. Jag tog mitt headset och satte i lurarna i öronen. Jag tog upp min iphone och valde B.O.B och Rivers Cuomos låt Magic.
- I got the magic in me ! sjöng jag högt och glömde bort att det var massor med folk. Jag fick massa blickar på mig och jag gick riktigt snabbt nu. Plötsligt fick jag ett sms
Hey sötnos. Jag är vid fontänen som vi träffades första gången på. xx Justin.

Jag kollade upp och såg fontänen. Jag småsprang dit . När Justin såg att det var jag så ställde han sig upp och kramade mig.
- Hej beautiful , sa han och log.
- Hej... sa jag generat och kollade ner i marken.
- Så.. ska vi gå då ? frågade han och ja nickade. Vi gick runt och runt och hittade egentligen inget att snacka om. Eller att göra.
- Ska vi se bio ? frågade Justin sen.
- Okej.. sa jag och log mot honom. Han log tillbaka och nu kom det paparazzis.
- Bry dig inte om dom, sa han och log. Jag nickade och vi gick mot bion . När vi var framme så kollade vi igenom filmlistan.
- Vad vill du se ? frågade jag och han ryckte på axlarna.
- Någon kärleks film går, vi kan ta den ? frågade han.
- Sure. Vi gick mot biljett kassan och beställde biljetter. Eller.. Vi fick dom gratis. Hon visste vilka vi båda var. Häftigt.
- Vill du ha nå popcorn eller något? frågade han och jag skakade på huvudet.
- Bara vitamin vatten och kaanske Sour Patch Kids , sa jag och log. Han beställde två vitamin vatten och en påse Sour Patch Kids.
- Mitt favorit godis, sa jag och grabbade åt mig påsen medans vi gick mot salongen.
- Mitt med.. sa han och tog påsen ifrån mig. Jag skrattade lite och gick in i salongen. Vi satte oss på våra platser vilket var längst bak. Vi var dom enda längst bak. Tack gud asså.

När kanske halva filmen hade gått så tog han min hand och..

KOMMENTERA !


Kommentarer
Postat av: Anonym

aawww asbra!!

2011-02-19 @ 22:34:20
Postat av: maja

kommenterar

2011-02-20 @ 10:10:04
Postat av: maja 2

kommenterar

2011-02-20 @ 10:10:17
Postat av: maja 3

kommenterar

2011-02-20 @ 10:10:30
Postat av: maja 4

kommentar

2011-02-20 @ 10:10:43
Postat av: Anonym

^

I

I

hahaha skön ;))



MEER ;)

2011-02-20 @ 12:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback