MY ONE LOVE : PART 14

Plötsligt så plingade det på dörren och jag for ner. Mamma skulle precis öppna dörren när jag kom före. Jag öppnade och där stog han finare en någonsin.
- Wow, gud vad fin du är. sa han och kollade in mig.
- Kanske lite för finklätt. sa jag och log försiktigt.
- Absolut inte, perfekt. sa han och log. Han tog min hand och jag fick en konstig känsla i magen. Vi satte oss i hans bil och han började köra. Han stannade utanför en resturang . Vi gick in och satte oss.
- Oh shit, du skojar med mig, sa jag surt.


- Vad är det ? frågade han oroligt och kollade mig i ögonen.
- Christian.. sa jag och spände blicken i honom. Inte Justin bara förädaren.
- Oj shit, ska vi gå någon annan stanns ? frågade han och tog min hand. Jag kan inte andas. Shit..
- Nejdå, jag är över honom . sa jag och log försiktigt. Han log också och vi beställde in maten. Vi båda tog spagetti med köttfärssås. Vi åt i tystnad. Men det var ingen pinsam tysnat, utan mer ingen har något att säga tystnad.
- Så.. Berätta något om dig själv. sa jag tillslut och log lite försiktigt.
- Du vet ju vad jag heter så det behöver jag inte säga, haha. Nejmen ,jag flytta till Atlanta från Stratford för karriären. Jag är förbannat kittlig. Sen är jag artist, som du nog  inte visste. Äh men vafan jag vet inte vad jag ska säga. Berätta du istället. sa han tillslut och kollade djupt in i mina ögon.
- Typ jag lägger ut videos där jag sjunger på youtube. jag måste sova med min rosa gosedjurskanin och en nattlampa. jag har ungefär 500 sillybandz. Öh, nej ja vet inge mer viktigt..
- 500?! frågade han chockat och stirrade på mig.
- Haha ja. Typ 200 av dom är dina sillybandz.
- Nice, haha. Jag skrattade också och sen så var vi båda klara.

När vi kommit hem till mig så sa Justin något.
- Kan inte vi kolla på en film hemma hos dig? frågade han och log.
- Jo självklart. sa jag och log tillbaka. Vi gick ut ur bilen och in i huset. Mamma och pappa hade visst dragit någonstans för dom var inte hemma, konstigt. Jag gick mot köksbordet där det låg en lapp.
Hej älskling. Jag och Pappa är hos Victorias familj och ska vara där över natten. Vi ses imorgon. Puss. 
Jahapp, tänkte jag. Vi gick upp för trappan och in till mitt rum. 
- Jag måste byta om , men leta film du. sa jag och tog min blåa onepiece och gick till badrummet. 
JUSTINS PERSPEKTIV 
När hon gick för att byta om så letade jag en film. Yes. Paranormal Activity 2. Hon kommer ju vilja mysa as mycket då. tänkte jag och tog filmen in i dvdn. Hon kom ut ur badrummet och såg så söt ut.
- Den är lite förstor, sa hon och gick till sängen där jag låg.
- Du ser för söt ut asså. sa jag och log. Hon log också och sen stirrade hon på tv skärmen.
- Hell no att vi ska se den ! sa hon högt .
- Aw c'mon. Jag håller om dig så blir du inte rädd. Bieber skyddar dig, sa jag och tog armarna om henne.
- Okej då. Under hela filmen så höll jag om henne. Vi kollade och ibland skrek hon till. Tillochmed jag vart skit rädd, men det kunde jag inte visa. När filmen var slut så var Payton alldeles vit i ansiktet.
- J..Justin.. Kan inte du sova här inatt? Mamma och pappa är inte hemma förens imorgon..
- Självklart, sa jag och pussade henne på huvudet.
- Bra

KOMMENTERA !!
ska he i mig kladdkaka nu, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

awesome

2011-02-18 @ 18:53:19
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-18 @ 19:15:04
Postat av: Anonym

Asbraa meer !!

2011-02-18 @ 19:57:22
Postat av: ida

Självklart maila mig på [email protected]

2011-02-19 @ 11:58:40
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback