MY ONE LOVE : PART 12

Jag loggade ut och gick ner för trappan. Jag satte mig vid bordet brevid mamma och tog lite flingor.
- Justin du ska spela in en ny låt idag, sa hon och tog en tugga av en macka.
- Men jag ska ju till Ryan.. sa jag och suckade.
- Men karriären är viktigare.
- Jaja..

JUSTINS PERSPEKTIV
Fan då.. Jag visste inte ens var det var för låt. Nu måste jag ringa Ryan och säga att jag inte kan komma. Fast dom kan ju följa med. Jag slog Ryans nummer och han svarade direkt.
- Yo sup?
- Man, jag måste till studion idag.
- Damn..
- I now, men ni kan ju följa med.
- Yeah sure. Vi kommer om en kvart.
- Okay. sa jag och la på. Jag tog bilen till studion. När jag kom fram så var det massa paparazzis som frågade saker och tog kort. Jag log lite och gjorde peace tecknet sen gick jag snabbt in. Jag gick in i studion och där var Sean , Scooter och några andra. Jag hälsade och vi skulle spela in "Won't Stop" till Seans mixtape. Sean började och låten var grym ju. När han började på versen så kom Ryan,Chaz,Caitlin och Payton in. Sean var klar och jag körde. En rad stämde helt. God is always testin' me.
PAYTONS PERSPEKTIV
- Wow.. Han är så awesome.. sa jag och Caitlin nickade. Ryan och Chaz was just goofin around ( haha kunde inte skriva på svenska.) medans vi lyssnade. När han var klar så skulle han spela in en till låt, fast den var mer på skämt.
- Dr. Bieber nu, och Payton du ska säga en rad i låten. sa Justin i mikrofonen inuti studiorummet.
- Jag ? frågade jag chockat och han nickade.
- Gå in nu, sa Scooter och jag gick försiktigt in . Jag ställde mig brevid Justin och han gav mig ett papper där det stog text och det jag skulle säga var understrycket.
- Seriosly. Ska jag säga " ohmygosh i love him isnt he perfect ?" . Dom nickade och jag ryckte på axlarna. Justin började att rappa och det lät coolt. Han nickade och det var min tur.
-Oh my gosh i love him isnt he perfect?
- You can be my queen yeah i show you how i work it. sjöng han efter och jag fnissade till . Jag gick ut till dom andra och Scooter mixade lite.
- Din röst kommer bli som en bäbis, förstår du ? Så inga tjejer kan typ stalka dig, haha.
- Haha allright. Varför kunde inte Caitlin göra det? frågade jag sen.
- För Justin ville att du skulle göra det.  Jag kollade konstigt på Justin och han log stort. När allt var klart så åkte vi hem till Ryan för att bada i poolen.

När vi var hemma hos han så gick jag och Caitlin för att byta om. Jag bytte om till en ljus rosa bikini och Caitlin till en svart. Jag tog ett kort på mig och jag såg hade ju sjukt mycket solbränna. Jag såg konstig ut för att jag är blond och sjukt brun. Men det var fint. Jag sparade bilden och sen gick vi ut till grabbarna. När vi kom ut så stirrade dom på oss. 
- Vad ? frågade jag och dom bröt blicken.  
- Inget, mummlade dom och dom hoppade in i poolen. Jag satte mig på kanten och hade vattnet till början av knänen typ.
- Jäkla pepparkaka, sa Justin och kom emot mig.
- Jäkla mjölk.
- Hahah mjölk ? skrattade han och kollade konstigt på mig.
- Ja men du är ju helt vit, hehe.. sa jag och han tog mig i benen och drog ner mig i vattnet. När jag kom upp till ytan så såg jag att killarna och Caitlin garvade.
- Vad var det bra för ? frågade jag och tog håret åt ena sidan.
- Nä jag vet inte , men det såg sjukt kul ut. Jag skakade på huvudet och gick upp och tog en handduk och la den på gräset och började sola.
- Payton! Du behöver inte sola. ropade Caitlin 
- Nä ja vet men det är skönt . ropade jag tillbaka och Caitlin kom och la sig brevid.
- Justin undrade en sak. började hon.

KOMMENTERA!
Jag mår sjukt dåligt. Jag vaknade för kanske 1 och ½ timma sen, och jag somnade vid tio. Haha typ, över 12 timmar har jag sovit. Skönt eller vad ?! 
Kommer en till ikväll om ni kommenterar bra.  

wont stop.


Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra!!

2011-02-17 @ 17:25:41
Postat av: Anonym

awesome !

2011-02-17 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback