MY ONE LOVE : PART 11

- Så är Justin schysst, snygg rolig osv? frågade Caitlin..
- Jorå, hurså ?
- Kanske för att han smsade att jag skulle fråga sa hon och viftade med henne Iphone framför mitt ansikte.
- Ah okej, men tack för skjutsen , sa jag och gick ut. Caitlin körde iväg och jag gick in. 
Den där killen Justin Bieber, gör så jag mår bra. Awesome.
________________________________________________________________________________________________
PAYTONS PERSPEKTIV
Jag gick upp till mitt rum och satte mig vid datorn. Jag loggade in på twitter och kollade Caitlins twitter och hon hade skrivit om dagen. Lika med Chaz. Jag bestämde mig för att twittra också.
Most awesome day ever ! Sixflags with @godsgirl8494 @ChazSom3rs and @justinbieber. Jag skickade tweeten och kollade sen Justin twitter.
had an wonderful day with Chaz,Caitlin and Payton. Payton & Cailtin are real beautys ! Not u Chaz, lol. Hade han skrivit. Hihi han tyckte att jag var vacker! Nej Payton släpp det.. Du har träffat han tre gånger. Han är inget speciellt.

Jag kollade på klockan och såg att den var elva. Rätt tidigt, men oh my vad trött jag var. Jag borstade tänderna och bytte om till ett par tygshorts i gult och ett rött linne. Matchande jag vet, haha. Jag flätade håret och la mig sen i sängen. Jag somnade och drömde om Justin.
Vi gick längs strandkanten och höll varandra i händerna. Vi småpratade då och då men vi var fortfarande inte helt tighta. Jag skvätte vatten med foten på Justin och han låssades bli sur och slängde över mig på hans axel.
- Nej Justin, släpp ner mig. skrattade jag och han tog hårdare tag om mina ben. Men släpp då ? sa jag sen lungt och han släppte mig.
- Haha.. Söt du är när du är sur. sa Han och skratta.
- Äh.. jag är alltid söt. sa jag och han nickade. Justins huvud närmade sig mitt och..
- PAYTON VAKNA! skrek mamma nerifrån.
- Vafaaan! sa jag och satte mig upp. Klockan var halv ett. Wow sov i typ 14 timmar ? Jäkla rekord!
JUSTINS PERSPEKTIV
Jag vaknade av ett sms från Ryan. Han ville att jag skulle gå in på Ichat. Jag ställde mig upp och gick mot badrummet. Jag dushade snabbt och sen blåste jag håret. Jag satte mig sedan vid datorn och loggade in på Ichat. 
JUSTIN : Hey butsy.  
RYAN : Hey man. sup?
JUSTIN : not much. chillar, sup at u ?
RYAN : Same. Du, Chaz och brudarna kan komma över sedan så kan vi bada i poolen.
JUSTIN : Yeah sure.
- JUSTIN FRUKOST! skrek mamma nerifrån.
JUSTIN: Måste dra , mamma skriker på mig.
RYAN : allright, men vi ses sen då ?
JUSTIN: yes.
Jag loggade ut och gick ner för trappan. Jag satte mig vid bordet brevid mamma och tog lite flingor.
- Justin du ska spela in en ny låt idag, sa hon och tog en tugga av en macka.
- Men jag ska ju till Ryan.. sa jag och suckade.
- Men karriären är viktigare.
- Jaja..

KOMMENTERA!
Skrev en snabb kort. Mår jätte illa och har varit på toan för att spytt typ 9976788 gånger. Men det kommer inge :( Aja ska se en musikal som heter HAIR nu. Sen ska jag se I LOVE YOU MAN. good to know, right ? har btw köpt JUSTIN BIEBER silly bandz :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-16 @ 21:50:46
Postat av: Anonym

Meer, awesome :)

2011-02-17 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback