MY ONE LOVE : PART 10

- Payton.. Jag vill göra slut ! 
- Fan det har varit slut länge! Jävla efterblivna jäkel. sa jag och just då kom Justin in. Jag sprang fram mot han och kysste han. Jag kände hur han besvarade den. Jag avslutade den snabbt och såg Christian sårade ansikte. 
- Nu vet du hur det känns. sa jag och tog mina flingor och gick upp. Jag hörde hur ytter dörren stängdes och hur Justin kom upp för trappan. 
- Vad hände nyss ? frågade han och stirrade på mig. 
- Bry dig inte om det, okej ? 
- Okej..  
_____________________________________________________________________________________________
- Va pratar ni om ? frågade Caitlin och kollade på oss.
- Hon kysste mig så Christian kunde få känna hur hon kände. sa Justin och gick mot badrummet brevid mitt rum, denna gång.
- Varför gjorde du det Payton ? frågade Caitlin, man såg hur orolig hon var i ögonen.
- Men inte vet jag ! skrek jag och hon såg väldigt rädd ut. Förlåt Caitlin! Min ilska skulle inte gått ut på dig, sa jag och kramade om henne .
- Det är lungt Payton.. sa hon och släppte mig. Jag smålog och hon också. Då kom Justin in och Chaz också. Dom hade klätt på sig och det gick då jävla snabbt.
- Skynda er girls ! sa båda och vi kollade förvånat på dom.
- Vi drar till Sixflags idag, tycker vi iallafall.
- JAAAAAAAAAAA! skrek jag och alla stirrade på mig. Hehe.. ja mena.. yay.. ? sa jag tyst sen och dom började skratta.
- Nä men skynda er nu brudar. sa Justin sen och vi sprang runt och kastade runt kläder överallt. Sen hittade jag ett svart linne med dragkedja,en blå sjal, ett par beiga byxor och leopard converse. Caitlin tog ett USA linne , shorts och vita converse. Hon hade lånat allt av mig.


Jag plattade håret och sen fixade jag Caitlins hår. Jag älskade att fixa med smink,hår och naglar, Vill inte jobba med det men en hobby. Jag plattade det och satte två testar med hår på vardera sida bakåt. Liksom jag rullade en test med hår och sate bak den, ni fattar(?).
- En fråga, hur ska vi kunna komma till Sixflags ? frågade jag sen.
- Jag har en sak på hjul, det är inte en cykel utan något mycket mer effektivare. Inte en traktor. utan en bil!  sa Caitlin stolt och jag suckade.
- Jamen åh.. . sa jag och log. Vi gick ut till Caitlins bil och jag smsade mamma vart jag skulle. Fick ett " ok men vart försiktig tillbaka" . Mina föräldrar brydde sig inte så mycket om vart jag for egentligen. Dom visste att jag skule  klara mig. Justin satte sig i förar sätet och Chaz brevid honom. Jag och Caitlin satte oss bak och vi började pladdra om snygga killar.
- Cody Simpson är fett snygg! sa jag
- Ja vet, fast han är 97a, sa Caitlin och suckade.
- Tur att jag är 96a ! sa jag och vi fortsatte pladdra på. Jag hörde hur Justin fnös, jag fattade inte riktigt varför men det hann jag inte tänka på nu. Whip My Hair spelades.
- Turn it up ! skrek jag och det gjorde dom. Refrängen spelades och jag och Caitlin började vifta med håret som idioter, precis som jag och Victoria när vi skulle till bahamas. När låten var slut så höll Caitlin för huvudet.
- Aaaj.. sa hon och höll om huvudet.
- Jag spyr.. sa jag och höll för munnen. Killarna började garva och vi också.

Efter någon timma så var vi framme vid Six Flags. Justin drog på sig ett par solglasögon för att göra så folk inte kände igen han. Men det funka inte eftersom Caitlin och Chaz också var där. Det kom ett 20tal tjejer och ville ha autograf av Justin , Caitlin och Chaz. Tillochmed av mig. Kanske för att jag är halvkänd. Har ju ett eget youtube account med sångvideos. När alla fått sina kort och autografer så fortsatte vi gå.
- Vad ska vi åka ? frågade Justin och tog händerna i fickorna.
- Den ! skrek Chaz och pekade på något stort och läskigt.


- Inte Ninja! sa jag och stampade med foten. Den är ju sjukt läskig!!
- Haha , är du rädd vännen ? sa Chaz och puttade mig i sidan.
 - Ja! Men jag åker endå. För jag är bäst.  sa jag och drog med mig Caitlin. Vi gick till kön och där så fick vi gå före för att vi va med Justin Bieber. Det är sjukt bra. Vi satte oss och Caitlin tog min hand.
- Nej.. Vi dör Payton.. sa Caitlin och gjorde korstecknet över sig.
- Jag vet.. sa jag och gjorde också korstecknet.
- Vafan gör ni ? frågade Justin och kollade på oss.
- Inget.. sa vi och då började vi åka.
- Fanfanfanfanfan.. sa jag om och om igen och Caitlin stirrade helt skräckslaget på looparna som var där. Jag tog Caitlins hand hårdare och just då åkte vi nerför backen.

Efter vi åkt den så åkte vi massa mer. Vi blev hungriga efter ett tag och bestämde oss för att äta på nån resturang i närheten av parken. Vi gick runt och runt stan och hittade tillslut en sushi resturang.
- Aw c'mon! sa jag och Caitlin nickade. 
- Nja.. Jag hatar sushi( han kanske inte gör det men här iallafall), sa Justin och Chaz instämde.
- Snäääälllaaaa.. bad jag och Caitlin och grabbarna gav med sig. Vi satte oss vid ett bord och väntade på servitrisen. Jag brevid Justin med Caitlin framför mig och Chaz brevid. Då kom en servitris. 
- Jag vill ha en 8 bitars sushi, sa jag och alla andra tog samma. Maten kom in snabbt och jag och Caitlin åt direkt. Med pinnar och allt. Chaz kunde ta med pinnarna men hatade maten. 
- Åh fyfan, sa han och drack upp hela glaset med cola han beställt. Jag tar en bigmac sen på hemvägen istället. sa han och drog handen för munnen för att torka sig. Justin hade nå riktigt problem med pinnarna. 
- Ska jag lära dig? frågade jag och han nickade. Jag visade hur han skulle hålla och han kunde utan problem. Han tog en bit och åt den.
- Det var gott ju, sa han och log mot mig. Jag log tillbaka och kollade i hans vackra ögon. Han kollade djupt in i mina tills Caitlin sa något.
- Vi sa ju det, sa Caitlin och vi fortsatte äta. När vi ätit klart så gick vi tillbaka till bilen och åkte hemåt. Fast vi stannade på en mcdonalds och Chaz fick sin bigmac. När vi åkte hem så lämnade Caitlin av Chaz och Justin först mig sist.
- Så är Justin schysst, snygg rolig osv? frågade Caitlin..
- Jorå, hurså ?
- Kanske för att han smsade att jag skulle fråga sa hon och viftade med henne Iphone framför mitt ansikte.
- Ah okej, men tack för skjutsen , sa jag och gick ut. Caitlin körde iväg och jag gick in. 
Den där killen Justin Bieber, gör så jag mår bra. Awesome.  

KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra!!

2011-02-15 @ 19:34:56
Postat av: Anonym

Meera messa :)

2011-02-15 @ 19:46:48
Postat av: Diana

bäst meeer!! <3

2011-02-16 @ 17:59:09
Postat av: nicole

skitbra!

mer ;)

2011-02-16 @ 18:10:47
Postat av: Anonym

skiitbra mer nu :D

2011-02-16 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback