MY ONE LOVE : PART 1

jag är så jävla ledsen fortfarande ! så förlåt , fick en jäkla grinattack för ja trodde ni skulle mörda mig :ö

Tjejen heter Payton och är 14 år . Hon blev bästa vän med Christian , Caitlin, Ryan och Chaz när hon flyttade till Atlanta ( jag vet att chaz och ryan bor i canada). Men Justin alla pratade om hade hon inte träffat ennu. Hon blev mer en vänner med christian, men allt kommer förändras.
________________________________________________________________________________________________
Jag vaknade klocka sex av alarmklockan som pep som en idiot.
- Men håll käft! skrek jag med den fortsatte. Jag slog hårt på klockan så den slutade pipa. Tröttsamt gick jag mot dushen och dushade snabbt . När jag var klar virade jag en handduk runt kroppen. Jag letade efter hårfönen men hittade den inte.
-Vafan.. mumlade jag och gick snabbt ner. OLIVIA ! skrek jag och hon svarade inte. Jag gick upp snabbt mot hennes rum och såg att hon blåste håret på sina barbiedockor med min hårfön.
- Olivia, seriöst ?! Låt min fön vara! sa jag och tog den ifrån henne. Hon mumlade något och small till dörren när jag gått ut. Jag gick tillbaka till mitt badrum och fönade håret. Sedan plattade jag det och gick mot min walk-in closet. Jag letade en stund tills jag hittade ett vitt linne, en svart kofta och treggings. Sedan hämtade jag min smink låda och tog fram mascara ,ögonfransböjare och lipgloss. Jag böjde ögonfransarna och fixade resten. Sedan gick jag ner och borstade tänderna, frukost fick vänta.
Jag gick ut mot den vita Range Rovern som tutade utanför mitt hus. Fast innan jag gick ut så stannade jag framför spegeln och granskade spegelbilden.

Sedan gick jag ut och öppnade bil dörren och möttes av ett leende.
- Hey baby, sa Christian och kysste mig .
- Heey söt, sa jag och kramade om honom. I framsätet satt Caitlin och Chaz. Ryan var redan i plugget så han slapp vi skjutsa, haha. När vi kom fram så gick Caitlin och Chaz mot sitt klassrum och jag och Christian mot vårat. Han tog min hand och jag kollade på han och log. Han log tillbaka och vi gick in i klassrummet. 

Efter skolan så skulle Christian till fEN KOMPIS tror jag så jag åkte hem till Caitlin.
_______________________________________________________________________________________________
Det är så att jag är sjuk. Kommer låta as ofräscht men jag fick spya i mun nyss så jag ska nog sova i badrummet inatt :ö typ alla i skolan är magsjuk de blir nog jag också . 
KOMMENTERA
och ennu en gång FÖRLÅT! 


Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, förlåt för att jag skrattar om du är sjuk.

Men du verkar som en as härlig person.



''Jag ska nog sova på toan'' hahah :)

Älskar den nya novellen & skriv mer. GOGIRL!

Puss&kram!

2011-02-08 @ 12:16:22
URL: http://yoamanda.com
Postat av: Anonym

nya novellen har börjaat asbraa !!

Meeer !! :D

2011-02-08 @ 14:39:11
Postat av: Johanna

Den var en jättebra början och jag svär på att fortsättningen kommer att bli suverän!:D

2011-02-08 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback