HELVETES JÄVLA KUK PITT

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN jag råka ta bort sex inlägget :(((((((((( fuck this shit !

FRÅN OCH MED NU SÅ ÄR DET EN NY NOVELL, ORKAR FÖRFAN INTE SKRIVA OM!

ursäkta om ja blev lite aggressiv men har inte tagit min medicin som ja skulle efter middagen. och då blir jag lätt sur, trött eller glad. så ja. Jag måste ta medicin 3 gånger om dagen, för jag spyr om ja inte tar den efter ja ätit :ö fett jobbigt!

men ja, det blir en ny novell. vissa som inte han läsa sexdelen, förlåt så jävla mycket! Ska ju skriva en novell på över 50 parts, har jag bestämt och då blir det mkt sex, haha.

hoppas ni inte blir assura nu, för då blir jag fett med ledsen :ö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej då dt räcker med att vi får läsa dina underbara noveller jag älskar de verkligen man bli lixom beroende! Undra omm man får va me i nästan novell heter Tara hehe jag veet att jag sumpade min chans förra gången men skulle bli glad om jag fick en till kram ;)<3

2011-02-07 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback